ناراحتی ماهینی از پرداخت نشدن مبلغ قراردادش

حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس پس از قهرمانی در سوپرجام گفت: این قهرمانی را به هوادارانمان تبریک می‌گویم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم قهرمانی سوپر جام را نیز به دست بیاوریم. امیدوارم این موفقیت‌ها را در لیگ نیز ادامه دهیم.

او افزود: تیم ما مشکلاتی دارد. ما نماینده ایران در آسیا هستیم. اما صدای اعتراض‌مان به گوش هیچ کسی نمی‌رسد. با وجود موفقیت‌های سال گذشته از بعد بازی با ذوب‌آهن هیچ پول و پاداشی نگرفته‌ایم و در حالی که لیگ در حال شروع شدن است 70 تا 80 درصد  از فصل گذشته طلب داریم. دو قهرمانی داشتیم و تنها تیم در آسیا هستیم. همه ناراحت هستند. نمی دانیم مشکلاتمان را به چه کسی بگوییم تا حل شود. امیدوارم تا قبل از شروع لیگ مشکلات مالی ما را حل کنند تا بتوانیم با روحیه مناسب نتایج مدنظر هوادارانمان را کسب کنیم. 

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: تیم هایی مانند العین امارات 20 میلیارد برای جذب بازیکنان خارجی خرج می‌کند اما ما در دریافت آپشن‌های قهرمانی سال گذشته خود مانده‌ایم. از سال گذشته بدون محاسبه آپشن‌های قرارداد خود حدود 20،30 درصد طلب داریم. امیدوارم حق‌مان را بدهند تا ما هم با انگیزه بیشتری بازی کنیم.