محسن مسلمان: می توانیم قهرمان آسیا شویم

محسن مسلمان در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران و قهرمانی این تیم در سوپرجام گفت: خوشحالم که زحمات ما به بار نشست و یک قهرمانی دیگر به دست آوردیم. این اتفاق کوچکی نیست که ما طی 2 ماه دو جام مهم کسب کردیم و امیدوارم که این روند کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با ادامه بازی‌های خوب و کسب نتایج مناسب حتی بتوانیم به قهرمانی برسیم. این موضوع دور از دسترس نیست.

وی در خصوص گلی که در دیدار مقابل نفت تهران به ثمر رساند، اظهار داشت: گل من حاصل زحمات بچه‌ها بود. به هر حال فرصتی دست داد تا بتوانم تلاش بازیکنان را به ثمر بنشانم.البته در این پیروزی همه بازیکنان سهم و نقش دارند. همانطور که گفتم امیدوارم که این وضعیت ادامه پیدا کند و ما بتوانیم پیروزی و بردهای بیشتری به دست آوریم چون این هواداران و این تیم لیاقت بهترین‌ها را دارد. 

مسلمان در خصوص مشکلات مالی که گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته،‌ افزود: همانطور که همه بازیکنان قبل از بازی گفتند ما واقعا مشکلات داریم و کسی صدای ما را نمی‌شنود. به هر حال تیمی که قهرمان ایران و سوپرجام شده و به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرده، حقش این نیست که شرایط بازیکنانش اینطور باشد. ما الان چندین وقت است که هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌ایم و امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر بچه‌ها باشند و مشکلات را حل کنند.

بازیکن تیم پرسپولیس تصریح کرد: تیم خوبی داریم و هواداران هم به خوبی از ما حمایت می‌کنند. تا اینجا هم که دیده‌اید چه نتایج خوبی گرفته‌ایم و واقعا حیف است که این تیم مشکلاتی داشته باشد که نتواند نتیجه بگیرد. مطمئنا هدف و تلاش همه ما روی یک مسئله است و آن هم کسب پیروزی‌های متعدد و رسیدن به عنوان قهرمانی اما چیزی که مشخص است این است که در این زمینه باید مشکلات بازیکنان باید حل شود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم اما یکسری مسائل دیگر دست ما نیست.