طارمی مرد سال فوتبال ایران/ پشت پرده لباس متفاوت آقای گل

مهدی طارمی پس از انتخاب شدنش به عنوان برترین مرد سال فوتبال ایران اظهار داشت:اول از همه جا دارد از تمامی مربیان و کسانی که به من رای دادند تشکر کنم که من را به عنوان برترین مرد سال فوتبال ایران انتخاب کردند.در این یک سال خیلی چیزها از سید جلال حسینی چه در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس  یاد گرفتم.به هر حال او در این 2 سال اخیر به عنوان سه بازیکن برتر لیگ ایران انتخاب شده بود و دوست داشتم باز هم سید جلال باشد.

او ادامه داد:به نظر من طبیعی بود که تمام جوایز به تیم پرسپولیس تعلق بگیرد.چون در این هفت سال اخیر هیچ تیمی نبوده که بتواند در سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود،از طرفی توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و مطمئن باشید جزء تیم های مدعی قهرمانی در این جام هم محسوب می شویم.معتقدم در این 2 سال اخیر خیلی خوب کار کردیم و نه تنها حق من بلکه تمامی بازیکنان،مربیان و مدیریت باشگاه بوده که به این جوایز دست پیدا کنند.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره اینکه مشکلش با مسئولان این تیم حل شد یا خیر،گفت: اگر درباره مراسم سوالی دارید در خدمت شما هستم.

برترین مرد سال فوتبال ایران در مورد بهترین خاطره فوتبالی اش در این چند سال اخیر بیان کرد: صعود به جام جهانی همراه با تیم ملی و قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر جزء بهترین خاطرات فوتبالی من محسوب می شوند.به طور مثال سال اولی که به پرسپولیس آمدم در خواب مشاهده می کردم که آیا در آخر فصل می توانیم جامی را کسب کنیم یا خیر! که خوشبختانه این خواب من به واقعیت پیوست.در ضمن بازی در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است که بتواند در آنجا توانایی هایش را بروز دهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و خیلی دوست دارم در جام جهانی برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

آقای گل لیگ برتر درباره تفاوت لباسش با سایر بازیکنان عنوان کرد: به دلیل اینکه لباس های در نظر گرفته شده از طرف سازمان لیگ اندازه ام نبود بالاجبار لباس متفاوتی به تن کردم.البته کت و شلوار مشکی رنگی هم که پوشیده بودم آنقدرها هم اندازه ام نبود.

او در ادامه درباره یکی از رسانه ها اعلام کرده شما بالاتر از زلاتان و داوید ویا به عنوان پنجاه و یکمین مهاجم برتر دنیا انتخاب شدید چه نظری در این مورد دارید،گفت:برای اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم ،واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم ولی در کل باید بگویم در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد  این اتفاق خیلی می تواند برای من خوب باشد.

طارمی درباره اینکه دوست دارید امسال چند گل با منشا برای پرسپولیس به ثمر برسانید،گفت:فورواردهای خوبی در تیم ما وجود دارند مانند علی علیپور یا وحید امیری. با اینکه وحید امیری در سال گذشته در پست غیر تخصصی خودش بازی می کرد اما توانست برای تیممان مفید باشد.خیلی خوب است که منشا به تیم ما اضافه شده، این مهاجم در فصل گذشته هم می توانست آقای گل لیگ شود که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و امیدوارم هر چه منشا زودتر بتواند در پرسپولیس خودش را پیدا کند تا هم در لیگ و مسابقات آسیایی کمک حال تیم ما باشد.