بازیکنی که دل هواداران استقلال را برد!

تنها ۳۰ دقیقه حضور در میدان برای پسربچه ۱۷ ساله بوشهری کافی بود تا دل هواداران استقلال را برده و فوتبال ایران را در مقابل خود به تحسین وادارد. مهدی قائدی که اولین صید آبی پوشان در این فصل بود، هفته نخست لیگ برتر را به دلیل محرومیت از دست داد تا «استقلال خوزستان» اولین تیمی باشد که وی بازی کردن مقابل آن در لیگ برتر را تجربه کند. حالا قائدی هنوز از گرد راه نرسیده، تبدیل به بازیکنی محبوب نزد هواداران پر شمار استقلال شده است.

تجربه نشان داده که در گذشته بوده‌اند استعدادهای جوان و نوجوان که از شهرستان‌ها برای پیشرفت به تهران و همین استقلال آمدند اما اسیر زرق و برق تهران شده و از مسیر خود منحرف شدند. یا اصلا به مقصد نرسیدند و یا با تاخیر فراوان به مقصد رسیدند. تجربه‌ای که از گذشته به جای مانده و حالا آبی‌ها دوست ندارند این تجربه تلخ را در مورد ستاره جدید و ۱۷ ساله تیم‌شان دوباره تکرار شود. 

علیرضا منصوریان که به واسطه فاصله سنی کم (کمتر از یکسال) این بازیکن جوان با فرزندش نسبت به او حس پدری دارد، این روزها به جز مسائل فنی، همه جانبه حواسش به او هست.

استقلالی‌ها از این بازیکن جوان مراقبت ویژه‌ای می‌کنند تا او تنها و تنها به فوتبال فکر کند و روی آن تمرکز نماید. 

قائدی با آن جثه کوچک، چهره کودکانه،  سرعت بالا و تکنیک نابش از پتانسیل بالایی برای چهره شدن در فوتبال برخوردار است و هواداران استقلال به او لقب نیمار ایران را داده‌اند. قائدی هنوز ابتدای راه است و تا ستاره شدن راهی طولانی پیش رو دارد. این وظیفه باشگاه استقلال است که از این ستاره نوجوان مراقبت ویژه کند تا وی از مسیر درست منحرف نشود.