علیزاده عبدولی به مدال نقره رسید

در ادامه مسابقات 4 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است، آرمان علیزاده عبدولی نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی، دارنده مدال برنز سال گذشته، در دور اول با نتیجه 12 بر 3 مقابل پاجورا از استونی به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 9 بر 4 متسومائکی از فنلاند را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. علیزاده در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مقابل ولادیمیر استویچف از بلغارستان به برتری دست یافت و راهی نیمه نهایی شد.

وی برای حضور در فینال با نتیجه 13 بر 3 نیکیتا کِلیموویچ، نایب قهرمان اروپا از بلاروس را شکست داد و جواز حضور در فینال را کسب کرد. علیزاده برای کسب مدال طلا به مصاف آلکساندر کوماروف، قهرمان جوانان اروپا و نوجوانان جهان و اروپا از روسیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

پیش از این امین کاویانی نژاد در در وزن 66 کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف روس سومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود.

تا دقایقی دیگر هم در وزن 120 کیلوگرم نیز امین میرزازاده در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف گئورگی گادژینوف، نایب قهرمان جوانان اروپا از روسیه می رود.

در وزن 55 کیلوگرم محمدجواد رضایی بعد از پیروزی در دور اول و دوم مقابل حریفانی از اوکراین و قزاقستان، مغلوب تیگران میناسیان از ارمنستان شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی، از گردونه رقابت ها کنار رفت. در این وزن 22 نفر روی باسکول رفتند.

به گزارش فارس، روز گذشته تیم ملی کشورمان در 4 وزن اول موفق به کسب 2 مدال طلا توسط پویا دادمرز و کرامت عبدولی در اوزان 50 و 60 کیلوگرم شده بود.