تیم دایی به دنبال کسب سهمیه در آسیا

محمد دایی درباره برگزاری دیدار استقلال خوزستان و سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: هفته گذشته با ارائه یک بازی خوب توانستیم صنعت نفت آبادان را شکست دهیم و به سه امتیازی که استحقاقش را داشتیم دست پیدا کنیم. خوشبختانه سایپا روند مناسبی را دنبال می کند و امیدواریم در هفته سوم هم مقابل استقلال خوزستان که از لحاظ تکنیکی تیم منسجمی است، به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: با توجه به گرمای بالای 50 درجه اهواز و حمایت تماشاگران این شهر از تیم عبدالله ویسی، شرایطمان در این بازی سخت است اما باید برای کسب سه امتیاز بجنگیم و خودمان را به رتبه های بالای جدول نزدیک کنیم. جوانی بازیکنان سایپا به ما اطمینان می دهد که آن ها در وضعیت آب و هوایی خوزستان کم نمی آورند و همین امر شانسمان را برای پیروزی افزایش می دهد.

جوانان سایپا ابزار ما برای کسب سهمیه آسیا هستند

دایی با اشاره به جوان گرایی سایپا در لیگ هفدهم گفت: هریک از بازیکنان جوان ما تجربه 4-5 سال بازی در لیگ برتر را دارند و مطمئنا از این لحاظ می توانند به کادرفنی سایپا کمک کنند. تمام هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و برای رسیدن به این هدف، بازیکنان فعلی سایپا ابزار مناسبی محسوب می شوند.

او درمورد آخرین وضعیت دانیال ماهینی اظهار داشت: دانیال پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی چند روزی است تمریناتش را شروع کرده و برای حضور در ترکیب سایپا مقابل استقلال خوزستان مشکلی ندارد.

دایی درباره تاثیر اعتراض فراز کمالوند به قضاوت داور دیدار سایپا و صنعت نفت آبادان در بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: در بازی ما با صنعت نفت اتفاق خاصی رخ نداد و فراز کمالوند قصد داشت با شلوغ کاری فضا را سمت تیمش بازگرداند. این حرکات در فوتبال از مد افتاده و مربوط به 20 سال پیش است. اعتقاد دارم داور تحت تاثیر سرمربی صنعت نفت قرار گرفت و در برخی صحنه ها به سود این تیم سوت زد اما با این حال آن بازی به پایان رسیده و چنین مسائلی هیچ تاثیری روی قضاوت دیدار استقلال خوزستان و سایپا ندارد چراکه داوران لیگ برتر فوتبال با وجود جوانی، از تجربه خوبی بهره می برند.