انتقاد شدید بازیکن سابق تیم ملی به اقدام شجاعی و حاج صفی

هادی آهنگران در خصوص حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در دیدار مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: اقدام این بازیکنان اصلا خوب نبود و آنها به آرمان‌های 80 میلیون جمعیت ایران و شهدا بی‌احترامی کردند. بحث عدم حضور  نمایندگان ایران مقابل نمایندگان رژیم غاصب اسرائیل از سال 1348 مسئله بوده و آن زمان با حضور هاپوئل اسرائیل در ایران ما قصد بازی مقابل این تیم را نداشتیم.

وی افزود: آن زمان رژیم شاهنشاهی از اسرائیل حمایت می‌کرد اما مردم و ورزشکاران با این اقدام مبارزه می‌کردند ولی نمی‌دانم در شرایط فعلی چطور این بازیکنان قبول کردند مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان بروند. امثال حاج‌صفی و شجاعی نباید فراموش کنند از کجا و چه شرایطی به موقعیت فعلی رسیدند و هر چه درآمد و اعتبار دارند از فوتبال ایران است. آیا این بازیکنان که پول‌های زیادی از فوتبال ایران به دست آوردند تا به حال اقدامی برای مردم انجام داده‌اند که حالا به خود اجازه می‌دهند مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به میدان بروند؟

بازیکن یپیشین فوتبال ایران تاکید کرد: با اقدام این بازیکن دل مردم آتش گرفت و که اگر این نفرات به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشتند و پایبند بودند نباید مقابل آنها بازی می‌کردند. در سالیان اخیر بیش از 200 ورزشکار مقابل نمایندگان رژیم غاضب صهیونیستی به میدان نرفتند و حتی قید مدال طلای جهان و المپیک را زدند اما این نفرات به خاطر پول این کار را نکردند.

آهنگران با تاکید بر برخورد سفت و سخت با این بازیکنان یادآور شد: شجاعی و حاج‌صفی آخر فوتبال خود هستند و اگر هر باشگاهی در ایران این نفرات را بپذیرد مرتکب خیانت شده است. تیم ملی نیز باید برای همیشه آنها را کنار بگذارد و مطمئن باشید با نبود آنها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. من با کی‌روش اختلاف سلیقه دارم اما او در این سالیان اخیر نشان داده که نبود هیچ بازیکنی به تیم ملی لطمه نزده است. شجاعی که کاملا به پایان فوتبال خود نزدیک شده است اما حاج صفی شرایط بهتری دارد ولی با این وجود با توجه به اقدام آنها نباید دیگر در تیم ملی جایی داشته باشند.