شورش عثمان دمبله

دمبله هفته هاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد و به خصوص پس از جدایی غیرمنتظره نیمار، شدت علاقه بارسا به وی افزایش نیز یافته است.

تیمی سه نفره از مدیران بارسا دو روز پیش در هتل شرایتون دوسلدورف با دورتموند وارد مذاکره شد اما گفت و گوی بین مدیران دو باشگاه نتیجه ای نداشت چرا که باشگاه آلمانی برای فروش ستاره فرانسوی خود رقمی نزدیک به 150 میلیون یورو طلب کرده است.

بارسلونا به هیچ عنوان قصد ندارد چنین رقمی را برای جذب دمبله هزینه کند؛ به خصوص وقتی بدانیم که این بازیکن سال گذشته تنها با 15 میلیون یورو از رن به دورتموند پیوسته بود.

طبق ادعای لوپاریزین، بارسلونا تنها حاضر است 130 میلیون یورو برای جذب دمبله به دورتموند بپردازد. دمبله روز گذشته در مراسم عکس تیمی دورتموند نیز گوشه گیر و عصبانی نشان می داد و حاضر نشد با هیچ یک از هم تیمی هایش حرف بزند.

بسیاری معتقدند که او از دست مسئولان دورتموند دلخور است چرا که با درخواست بالایشان سبب شده اند مسیر برای پیوستنش به بارسا ناهموار شود.

امروز حتی موندودپورتیوو و سپس رادیو راک 1 بارسلونا ادعا کردند که رئالی ها نیز به دنبال جذب دمبله هستند و با استفاده از دوستی بین میاتوویچ و مدیر برنامه های دمبله قصد دارند مانع پیوستن او به بارسا شوند.

در همین راستا ساعتی پیش خبر جالبی از آلمان رسید مبنی بر اینکه دمبله در تمرین صبح امروز دورتموند حاضر نشده است. پیتر بوش، سرمربی دورتموند ضمن تایید این خبر افزود:« هرچه سعی کردیم نتوانستیم دلیل غیبت دمبله و اینکه او کجا حضور دارد را بفهمیم. قصد داشتم از او بپرسم دلیل غیبتش چه بوده است. واقعا امیدوارم اتفاق بدی برایش نیفتاده باشد.»

این در حالی است که در بارسلونا از این اقدام دمبله به عنوان شورش او علیه باشگاه دورتموند تعبیر کرده اند.

با این اوصاف به نظر می رسد پرونده جدایی دمبله از دورتموند وارد فاز جدیدی شده و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.