بیانیه فدراسیون جانبازان و معلولین علیه 2 بازیکن ایرانی

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حمایت از حکم وزارت ورزش و جوانان درباره بازی کردن دو فوتبالیست ایرانی مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای صادر کرد که در زیر می خوانید:

بسمه تعالی
قال امیرالمومنین علیه السلام
کونا لظالم خصما وللمظلوم عنوان

ورزش درتاریخ این سرزمین کهن وپهناور عرصه ونماد دلاور مردیها وجوانمردی های مردان وزنان با مرامی بوده است که توصیه مولای متقیان مبنی بر یاری مظلوم ودشمنی با ظالم را سرلوحه رفتار ومبنای  عمل خود قرار داده اند.

چه افراد و تیم هایی که از حق خود برای رسیدن به مدال های ظاهری دنیا گذشتند تا مدال پرافتخاردستگیری از مظلومان عالم ومبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را برسینه بیاویزند. 
با کمال تاسف دو نفراز ورزشکاران ما برخلاف آرمان های بلند مردمان این سرزمین در برابر تیمی از رژیم اشغالگر قدس حاضر شده و شرمسار تر آنکه به جای عذر خواهی از ملت رشید ایران بهانه تراشی می کنند
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن محکوم کردن این اقدام شرمسارانه از اقدامات تنبیهی وزارت محترم ورزش در محروم کردن آنان از ورود به تیم ملی حمایت کرده واعلام میدارد که اینان دیگر لیاقت حضور درسنگردفاع از شرف ومرام پهلوانی این مرزوبوم را نخواهند داشت. 

 در خاتمه یاد شهید حججی را گرامی می داریم.  

همان که چند روز گذشته سر و جانش را در دفاع از آرمان های مردم به پیشگاه الهی تقدیم نمود تاپرچم تظلم خواهی این ملت برای همیشه سرافراز بماند. 
والسلام