انتقاد تند پروین به اظهارات جنجالی میناوند

علی پروین معتقد است مهرداد میناوند باید در زمان حضور در برنامه‌های تلویزیونی دقت بیشتری روی صحبت‌هایش داشته باشد و از بیان شوخی‌ها خودداری کند. اسطوره باشگاه پرسپولیس که طرفدار بارسلوناست از شکست این تیم در دور رفت سوپرکاپ شاکی است و معتقد است چند بازیکن این تیم از روی شکم سیری بازی می‌کردند و در زمین راه می‌رفتند.

بارسایی‌ها از روی شکم سیری بازی می‌کردند!

بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم بارسلونا خیلی بد بازی کرد. دو، سه بازیکن بارسلونا در زمین راه می‌رفتند و از روی شکم‌سیری بازی می‌کردند. من خودم طرفدار بارسلونا هستم و از این باخت خیلی ناراحت شدم. باید اعتراف کنم کریس رونالدو گل خیلی قشنگی زد البته الان در فوتبال جهان رونالدو و مسی حرف اول را می‌زنند. فکر نمی‌کنم بارسلونا بتواند در بازی برگشت نتیجه را جبران کند و باید قبول کنیم رئال قهرمانی را به دست آورد.

امتیازات ابتدای فصل تضمین قهرمانی است

پرسپولیس امسال خیلی خوب شروع کرد. انشاالله همین‌طور ادامه بدهد. پیش‌بینی‌ام این است که پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. البته استقلال هم تیم بسیار خوبی است اگر شما بتوانید در همان ابتدای فصل امتیازها را جمع‌آوری کنی یواش‌یواش می‌روی به سمت قهرمانی.

برای میناوند پادرمیانی نمی‌کنم

میناوند باید مواظب باشد در جایی که حضور دارد هر حرفی را نزند. البته من این برنامه را ندیدم او باید یک کمی ملاحظه کند و جلوی دهانش را بگیرد. اینطوری نیست که هرجا بنشیند و هر حرفی را می‌زند و چهار نفر وساطت کنند. تلویزیون حداقل 20 میلیون بیننده دارد. این خوب نیست که او حرفی بزند و چهار نفر بخندند. برای فوتبالیست تیم ملی این حرکت بد است. من هیچ پادرمیانی‌ای در این خصوص نخواهم کرد.

از دیدن صورت قائدی جوان کیف می‌کنم

تیم منصوریان خیلی خوب بازی می‌کند درست است که نتیجه بد گرفته است اما مطمئنم در ادامه بهتر خواهد شد. این پسر را باید زمانی به میدان بفرستند که تیم با یکی دو گل جلو باشد. بنده خدا در بازی‌هایی به میدان می‌آید که تیم یا مساوی یا عقب است. باید زمانی به میدان برود که تیم جلو باشد و وی سه چهار حرکت خوب انجام دهد. من وقتی صورت او را در تلویزیون می‌بینم کیف می‌کنم و آینده او را خوب پیش‌بینی می‌کنم.

مجتبی می‌تواند کمک بزرگی به استقلال کند

مجتبی بازیکن خوب این مملکت است یک مدت از فوتبال ایران دور بوده و وقتی به زمین می‌آید عملکرد خوبی دارد. همانطور که گفتم استقلال همانند فصل گذشته در ادامه بهتر خواهد شد و جباری هم می‌تواند کمک بزرگی برای این تیم باشد.

یکی به داد تراکتورسازی برسد

فکر می کنم تیم چون نتوانسته یار بگیرد دچار بدشانسی شده است. من نمی‌دانم چرا و به چه دلیل ولی تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جذب کنند. البته من شنیده‌ام به دلیل بدهی است اما ببخشید کدام تیم ایرانی بدهکار نیست. یکی به داد تراکتور برسد چون هوادار دارد و همیشه جزو مدعیان بوده است.

همه بدهکار هستند و با چک و تضمین به لیگ ورود می‌کنند

البته همیشه ابتدای فصل این حرف‌ها زده می‌شود اما یک ماه مانده به شروع مسابقات با تضمین و چک همه چیز حل می‌شود. اما دوباره با شروع لیگ همان آش است و همان کاسه. باید یک فکر اساسی برای این 16 تیم کرد.

هیات مدیره باید پول بیاورد

ان‌شاالله که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هم موفق باشند. آن دو نفری که جدید اضافه شده‌اند امیدوارم بتوانند درآمدزایی کنند و مشکلات باشگاه را حل کنند.

عملکرد سلطانی فر در وزارت ورزش خوب بود

به نظر من در این مدتی که او بوده بد کار نکرده است. باید اماکن ورزشی و جاهایی که نیمه‌کاره است را پیگیری کنند تا درست شوند و به این 16 تیم لیگ برتر یک سروسامان اساسی دهند. ان‌شاالله که رای بیاورد.

امیدوارم مسوولان در خصوص شجاعی و حاج صفی گذشت کنند

شرایط باشگاه آنها این بوده که این دو بازیکن به میدان بروند. ما که نمی‌توانیم در مورد آنها تصمیم بگیریم. البته این را هم بگویم آنها اشتباه کردند که در این دیدار حضور داشتند. شرایط آنها را کسی نمی‌داند انشاله که وضعیت آنها هم درست شود و مسئولین هم گذشت کنند.

شماره 7 ارث پدری من نیست

تا الان نشنیدم که بشار رسن پیراهن شماره هفت را بخواهد و این را هم بگویم که این پیراهن و شماره آن ارثیه ما که نبوده که راضی باشیم یا نه. ان‌شاالله او هم بیاید و فوتبالیست خوبی باشد و به پرسپولیس کمک کند.