رکورد شکنی نیمار در پاری سن ژرمن

بعد از زدن یک گل و دادن یک پاس گل به ادینسون کاوانی در اولین بازی‌اش برای پاری‌سن‌ژرمن، نیمار حالا از بعد مالی هم سود قابل توجهی را به تیم پاریسی رسانده است.

با اینکه کمی بیشتر از یک هفته از رفتن نیمار به پارک دو پرنس می‌گذرد، رکورد فروش پیراهن او به طرز خیره‌کننده‌ای بالاست به نحوی که فروش پیراهن او در همین چند روز با رکورد فروش پیراهن آنخل دی‌ماریا در تمام طول سال گذشته برابری می‌کند.

طبق آمار اعلام شده، تا کنون بیش از 20 هزار هوادار پاری‌سن‌ژرمن پیراهن این تیم را با شماره 10 و نام نیمار خریداری کرده‌اند و انتظار می‌رود که این رقم بعد از درخشش زودهنگام او در بازی اولش برای PSG افزایش پیدا کند.

یک مقام مسئول در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به رادیو RMC گفت:90 درصد پیراهن‌هایی که می‌فروشیم پیراهن نیمار است. در حال حاضر دیگر تعداد زیادی از این پیراهن برای ما باقی نمانده است.

جذابیت نیمار برای هواداران پاری‌سن‌ژرمن فراتر از این‌ها جلوه می‌کند، زمانی که بدانید این باشگاه تنها در روز اول پس از عقد قرارداد با نیمار رقمی بالغ بر 500 هزار یورو از فروش پیراهن این بازیکن برزیلی 25 ساله که او را 222 میلیون یورو از بارسلونا خرید، درآمد داشته است که این آمار فو‌ق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

علاوه بر این از زمان ورود نیمار، میزان بازدید سایت پاری‌سن‌ژرمن به 7 برابر در روز افزایش پیدا کرده است و تعداد کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی اخبار مربوط به  PSG را دنبال می‌کنند به بیش از 2 میلیون نفر رسیده است.

حضور 200 خبرنگار برای پوشش اولین بازی نیمار در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن نشانه‌ای دیگر از افزایش اهمیت بازی‌های این تیم بعد از جذب ستاره پیشین بارسلونا بود و نکته جالب درباره این اتفاق آن است که جایگاه خبرنگاران ورزشگاه پارک دو پرنس تنها 80 نفر ظرفیت دارد.

همچنین از زمان ورود نیمار رغبت هواداران پاری‌سن‌ژرمن برای تماشای بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژرمن بیشتر از قبل شده است. پیش از قطعی شدن پیوستن نیمار، اعلام شده بود که تخمین زده می‌شود جمعیتی در حدود 30 هزار نفر اولین بازی فصل پاریسی‌ها در پارک‌دوپرنس برابر آمین را از نزدیک تماشا کنند اما با قطعی شدن پیوستن نیمار و اعلام اینکه او پیش از بازی به ورزشگاه خواهد رفت تا به هواداران معرفی شود، پارک دو پرنس 48 هزار نفری پر از تماشاگر شد.