حضور قطعی دو ستاره در بارسلونا

نقل و انتقالات اروپا این روز ها وارد دو هفته پایانی خود شده است. بسیاری از لیگ های اروپایی استارت خورده است و بسیاری از تیم ها ترکیب خود را کامل کرده اند با این حال برخی تیم هاهمچنان حضور فعالی در این بازار دارند باید تا پایان زمان این بازار، انتظار انتقالات بزرگ را داشت.

لیگ جزیره

لیگ جزیره هفته اول خود را سپری کرد و بسیاری از تیم ها فصل را با مصدومان و محرومان آغاز کردند برخی دیگر از تیم ها نشان دادند که هنوز به آمادگی کافی نرسیده اند. همچنین می شد مشکلات برخی از تیم ها را در نداشتن بازیکنان کافی و مناسب دید . شاید همین مسئله باعث شود تا حضور تیم های لیگ جزیره در بازار نقل و انتقالات ادامه یابد.

چلسی

آنتونیو کونته نخستین بازی خود را با شکست آغاز کرد و نشان داد که هنوز تیم آماده ای ندارد . چلسی اگرچه در این بازار تابستانی بازیکنان خوبی جذب کرده است اما همچنان ضعف هایی دارد و کونته به دنبال پوشش آن ضعف ها است. ایوان پرسیچ هافبک تیم فوتبال اینتر و خسه رودریگس مدافع تیم ساوتهامپتون بازیکنانی هستند که این مربی ایتالیایی قصد دارد با جذب آن ها نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد.

آرسنال

آرسنالی ها عملا فعالیتشان در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است . آن ها نخستین بازی فصل را با برد مقابل لستر آغاز کردند با این حال شنیده شده که آرسن ونگر علاقه مند است تا یک بازیکن دیگر جذب کند. انزوزی از سویا جد ترین گزینه ونگر برای فصل جاری است .

 منچستر یونایتد

مورینیو در حالی لیگ جزیره را آغاز کرد که تیم خوبی را برای فصل جدید رقابت های لیگ جزیره آماده کرده است. منچستری ها انگیزه بالایی دارند و انتظار می رود که بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. با این حال آن ها هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند و قصد دارند تا ایوان پرسیچ هافبک اینتر را به خدمت بگیرند .

لیورپول

یورگن کلوپ و  شاگردانش لیگ جزیره را با یک تساوی آغاز کردند و با عملکرد ضعیف خط دفاعیشان نتوانستند در نخستین بازی 3 امتیاز کامل را کسب کنند. به همین دلیل پیش بینی می شود که کلوپ تا پایان نقل و انتقالات به سراغ بازیکنان مختلفی برای تقویت تیمش برود. با این حال مشکل بزرگ این روز های لیورپولی ها تنها این مسئله نیست. کوتینیو ستاره این تیم که مورد توجه بارسا است حواشی زیادی را برای این تیم به وجود آورده است و احتمال می رود که تا چندی دیگر از لیورپول جدا شود.

منچستر سیتی

گواردیولا که حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشت توانست در نخستین بازی فصل جدید 3 امتیاز کامل را کسب کند . منچستر سیتی در این بازار بازیکنان زیادی را از دست داد اما باید منتظر ماند و دید که گواردیولا چه برنامه ای برای تیمش دارد . پیش بینی می شود که نقل و انتقالات برای منچستر سیتی به پایان رسیده باشد و گواردیولا دیگر فعالیتی در آن بازار نداشته باشد.

لالیگا اسپانیا

باشگاه های اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات امسال حضور پر رنگی نداشتند رئالی ها بیشتر در این بازار بازیکن فروختند و اتلتیکویی ها هم از نقل و انتقالات تابستانه محروم بودند . بارسلونا هم نیمار را از دست داد و در هفته های نخست و میانی این بازار فعالیت چندانی نداشت با این حال در یک هفته گذشته هر روز نام جدیدی از بازیکنان مختلف برای حضور در بارسلونا مطرح می شود.

بارسلونا

ارنستو والورده سرمربی کاتالونیای ها در آستانه شروع رقابت های لالیگا بازیکنان زیادی مد نظر دارد . او نتوانست در نخستین بازی رسمی خود نتیجه خوبی کسب کند و با 3 گل مغلوب رئال مادرید شد تا انتقاد های زیادی از همین ابتدا متوجه این مربی شود . با این حال بارسا که با کمبود بازیکن رو به روست روز گذشته پائولینیو را در اختیار گرفت و همچنان قصد دارد تا بازیکنان دیگری را جذب کند.

کوتینیو و دمبله ظاهرا حضورشان در بارسا قطعی است و تا چند روز دیگر این انتقال رخ می دهد. به هر صورت کاتالونیایی ها حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند و بعید است بتوانند با این شرایط نتایج خوبی در این فصل کسب کنند .

رئال مادرید

رئالی ها از جمله تیم هایی بودند که در این بازار نقل و انتقالات حضور چندانی نداشتند و بیشتر بازیکنان خود مانند موراتا را به فروش گذاشته اند. با این حال شنیده می شود که رئالی ها داوینسون سانچز از آژاکس را مد نظر دارند و احتمالا تا پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی در ترکیب خود تغییراتی ایجاد کنند.

سری آ ایتالیا

باشگاه های ایتالیایی در این بازار نقل و انتقالات حضور نسبتا خوبی داشتند با این حال به دلیل فاصله ای که در چند سال گذشته میان لیگ ایتالیا و سایر کشور های اروپای به وجود آمده است آن ها نتوانستند بمب خاصی را منفجر کنند و بیشتر باشگاه های ایتالیایی تمرکز خود را بر روی جذب و پرورش بازیکنان داخلی خود گذاشته اند .

یوونتوس

یووه ای ها حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشتند آن ها در نخستین بازی رسمی فصلشان در سوپر جا ایتالیا از لاتزیو باختند تا ضعف خط دفاعیشان پس از جدایی بونوچی بیش از پیش مشخص شود . بانوی پیر تاکنون 4 بازیکن جذب کرده است و بعید نیست به دلیل ضعف موجود تا پایان این بازار نقل و انتقالات بازیکنان دیگر را هم جذب کند . سرجیو روبرتو ، متئودی ، استروتمن ، لاویچ ، امره جان ، انزوزی ، کیتا بالده ، کانسلو ، دی فری و مانولاس از جمله بازیکنان مد نظز یوونتوسی ها هستند .

میلان

میلانی ها که چند وقتی است نتوانسته اند نتایج قابل قبولی کسب کنند در بازار نقل و انتقالات امسال حضور پر رنگی را داشتند و بیشترین بازیکن را در میان تیم های مطرح اروپایی و ایتالیایی جذب کردند با این حال شنیده می شود که آن ها همچنان قصد جذب بازیکن دارند و بازیکنانی چون اوبامیانگ ، جاناتان بامبا و کالینچ را زیر نظر دارند.

اینتر

اینتری ها بر خلاف همشهری خود حضور پر رنگی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند و تنها چند بازیکن جذب کرده اند با این حال شنیده می شود آن ها مانند میلان جاناتان بامبا و اوتامندی را مد نظر دارند.