واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به جنگ روانی کره ای ها

مهدی تاج درباره داوران لیگ برتر فوتبال گفت: معتقدم استفاده از داوران جوان در رقابت های لیگ برتر کار خوبی است اما اشتباهات آنها نباید بر نتایج مسابقات تاثیر گذار باشد. مطمئنیم که اشتباه های داوران عمدی نیست و کمیته انضباطی و دیگر مراکز امنیتی فدراسیون حواسشان به همه چیز است و اگر از داوران اشتباهی عمدی سر بزند به طور حتم محروم می شوند. همچنین باید جوان گرایی را در داوری فوتبال کشورمان ترویج دهیم اما این مبحث باید با رعایت اعتدال همراه باشد تا متضرر نشویم.

دادکان به فوتبال این قاره کمک می کند

او ادامه داد:  دادکان به عنوان رئیس کمیته فوتبال جوانان آسیا انتخاب و معرفی شده است. معتقدم دادکان تجربه های بسیار زیادی دارد و می تواند به فوتبال آسیا کمک کند. از دادکان خواهش کردیم که این سمت را قبول کند تا بتوانیم از تجربه های  او بهره ببریم.

175 میلیارد کل درآمد سازمان لیگ نبوده است

تاج در مورد مشکل های سازمان لیگ با کمیته اقتصادی مالیات گفت: اختلاف نظرهایی در مورد مبلغ درآمد سازمان لیگ وجود دارد و معتقدم مبلغ  175 میلیارد تومانی برای مالیات، اشتباه است چرا که در آمد سازمان لیگ طی سال های گذشته این رقم نبوده است که این میزان مالیات برای آن در نظر گرفته شود. رقم 175 میلیارد تومان اشتباه است و ما آن را قبول نداریم و در مورد دیگر موارد نیز در حال حاضر از سازمان لیگ خواسته ام تا سکوت کند تا با برگزاری جلسه ای در آینده این مشکل را با  کمیته اقتصادی مالیات حل کنیم. خوشبختانه مسئولان سازمان مالیاتی تا حدودی به این جمع بندی رسیدi hkn که مبلغ اعلام شده درست نیست اما در این زمینه باید نشست هایی برای رفع مشکل برگزار شود.

هزینه ها در سازمان لیگ بیشتر از در آمد است

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: همیشه درآمد سازمان لیگ همیشه کمتر از هزینه هایش است. هزینه ها همیشه بیشتر بوده است و به نوعی سازمان لیگ  نقش کاتالیزور را دارد و پول لازم را به باشگاه تزریق می کند.

کره ای ها شرایط خوبی را برای ما مهیا نکردند و ما در زمین بازی جبران می کنیم

او در مورد کی روش و زمین تمرینی که کره ای را در اختیار تیم ملی قرار داده اند، افزود: ما در ایران بهترین امکانات را برای کره ای ها فراهم کردیم و تا جایی که می توانستیم این کار را به خوبی انجام دادیم اما آنها از دادن امکانات خوب خودداری کردند و در حال حاضر من هم نمی توانم راهی کره  جنوبی شوم تا مشکل را رفع کنم اما به طور حتم با نامه نگاری پیگیر این مسئله هستم. از طرفی قصد داریم جواب کره ای ها را در زمین فوتبال دهیم. ما در بازی رفت در حساس ترین زمان که عاشورای حسینی بود نشان دادیم که می توانیم حسینیه 100 هزار نفری بر پا کنیم و نشان دادیم فرهنگ کشور ما حسینی است، بنابراین در بازی برگشت هم قادریم در زمین بازی جواب حریف را بدهیم. با توجه به دوستیم  با فدراسیون فوتبال کره جنوبی توقع داشتم آنها بهترین امکانات را برای ما فراهم کنند که این امر صورت نگرفت.