بیرانوند بهترین بازیکن پرسپولیس/ از طارمی نباید انتظار داشت در هر بازی گل بزند

مجتبی محرمی گفت: تاکتیک کی روش در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی این بود که گل نخوریم و حملات ویژه ای روی دروازه کره ای ها نداشتیم، اما خداراشکر توانستیم از این بازی یک امتیاز مهم بگیریم و دست پر به ایران بازگردیم.

وی افزود: کی روش تعویض های خوبی انجام داد و از بازیکنان جوان تیم ملی در چند پست استفاده کرد که یکی از این تغییرها جابه جایی محمد انصاری بود که انصافا جواب هم داد و الان این بازیکن در دو پست می تواند به میدان برود.

محرمی ادامه داد: به نظرم کسانی که از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند حقشان حضور در این تیم بوده و خوشحالم که بیشتر آنها در ترکیب اصلی قراردارند. مطمئن باشید کارلوس کی روش در تیم ملی بی گدار به آب نمی زند و بازیکنان را با توانایی هایی که دارند به تیم ملی دعوت می کند.

پیشکسوت سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه طارمی در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته عنوان کرد: شاید طارمی موتورش دیزلی است. سال گذشته هم گفتم و نوشتم که این بازیکن آقای گل لیگ برتر می شود و همین اتفاق هم افتاد. او نباید حتما در تمام بازی ها گل بزند. موفقیت هر بازیکن برای کل تیم محسوب می شود و نباید به این بازیکنان استرس وارد کرد و آنها را تحت فشار قراردهیم .

وی در مورد بازی با الاهلی گفت: برای ما فرقی نمی کند در کدام کشور یا شهر بازی می کنیم و این بازی هم خارج از خانه محسوب می شود و باید پیروز شویم.بدون شک برانکو در این دیدار تیم را هجومی به میدان می فرستد و اگر سرخپوشان الاهلی را شکست دهند می توانند به قهرمانی آسیا برسند.

محرمی تاکید کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس خوب هستند اما به نظرم بیرانوند بهترین بازیکن پرسپولیس است و من به شخصه او را خیلی قبول دارم.