آقای جادوگر هر روز محبوب تر از قبل/عکس

هواداران علی کریمی از هر سن و طبقه ای هستند. برای لمس این موضوع نیازی نیست به سال های قبل که او هنوز فوتبال بازی می کرد فلش بک بزنید. همین امروز که او در کلاس های مربیگری B آسیا شرکت کرده هواداران خودشان را به زمین تمرین راه آهن می رسانند تا با او دیدار کنند.

جادوگر  هرچقدر خیلی از رسانه ها و خبرنگاران را دوست ندارد ولی با تمام وجود برای مردم علاقمند وقت می گذارد.

تایسون؛ عشق جادوگر

به محض اینکه به هواداران اجازه دادند تا برای عکس و امضا با ستاره های کلاس های مربیگری وارد زمین شوند پسری که چهره اش نشان می داد جنوبی است با اندام درشت و تی شرت بسکتبالیست های ان بی ای خودش را به جادوگر رساند و جلوی او زانو زد. علی کریمی اما به هیچ وجه از این کار استقبال نکرد، او اجازه نداد عکاس ها از این صحنه عکس بگیرند و حتی پسر را به خاطر این کار تقبیح کرد. او پسر را بلند کرد و در کنار او عکس یادگاری گرفت و با او شوخی بانمکی هم کرد. کریمی گفت:« تو مایک تایسون اهواز هستی.»

تابلوهای یادگاری

هواداران جادوگر برای او هدیه  های جالبی هم آورده بودند. قاب های عکسی که با عکس جادوگر تزئین شده بودند و به شماره 8 تقدیم می شدند. در یک جلسه تمرین او حداقل دو تابلوی عکس ساخته شده توسط هوادارانش را گرفت.

کریمی؛خستگی ناپذیر با عشاق

علی کریمی در پاسخگویی به ابراز احساسات علاقمندانش مردی خستگی ناپذیر است. او با وجود آنکه تمرین سختی را سپری کرده بود و با وجود آن که تقریبا بقیه بازیکنان و استاد سرکلاس تئوری بودند در میان خیل علاقمندانش ایستاده بود و به آن ها امضا می داد و با آن ها عکس می گرفت. میزان علاقمندی به کریمی به حدی است که حتی استاد نیز با وجود کلافگی از دیر آغاز شدن کلاس او را درک می کند.