نقشه های ربروف برای شکست پرسپولیس در امارات
رسانه مطرح عربستانی مدعی شد سرمربی اوکراینی الاهلی نقشه های زیادی برای شکست پرسپولیس در ذهن دارد.
به گزارش خبرورزشی، تساوی 2-2 در بازی رفت با پرسپولیس در مسقط با انتقادات فراوانی از سرگئی ربروف توام شد تا این مربی گران قیمت اوکراینی در همان بدو ورود به اردوی الاهلی با مشکلات و دردسرهای بسیار زیادی روبرو و به خوبی پی ببرد طرفداران از او و تیمش انتظار دارند تا به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.
روزنامه الریاضی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های ورزشی عربستان امروز در گزارشی پیرامون الاهلی مدعی شد سرمربی اوکراینی قبل از سفر کاروان تیم به ابوظبی برای بازی برگشت با پرسپولیس نقشه های تاکتیکی جدید برای شاگردان خود طراحی کرد تا سه شنبه شب بتواند از سد رقیب ایرانی عبور و به نیمه نهایی برسد.
این روزنامه نوشت:«ربروف بعد از خاطره تلخ بازی رفت در روزهای گذشته تمرینات تیم را پشت درهای بسته برگزار کرد تا جایی که شنیده می شود او تفکرات تاکتیکی جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفت تا سه شنبه شب در ابوظبی پرسپولیس را سورپرایز کند. ربروف که بیشتر روی ضربات ایستگاهی و اشتباهات فردی بازیکنان تاکید داشت در این تمرینات با جدیت فراوان تمام ایرادات بازیکنان را با داد و فریاد می گفت که این رفتار او با تعجب همه بازیکنان روبرو شد».
روزنامه عربستانی در پایان مدعی شد الاهلی ممکن است در بازی سه شنبه شب با چند تغییر نسبت به بازی رفت به میدان برود که از جمله آنها غیبت دو ملی پوش سرشناس تیم به دلیل مصدومیت و نیمکت نشینی یکی دیگر از مدافعان تیم به خاطر اشتباهات فنی در بازی رفت دو تیم است.