آخرین وضعیت پرونده ژوزه و پرسپولیس

محمدرضا حاج بیگی درباره نخستین شکست پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: برد و باخت جزء زیبایی های فوتبال است و پرسپولیس هم برای اولین بار در لیگ برتر شکست خورد. همچنین شگفتی در فوتبال همواره رخ می دهد و این بار پیکانی ها توانستند با برد برابر پرسپولیس شگفتی خلق کنند.

 او ادامه داد: تیم پیکان ضد فوتبال بازی کرد و بعد از زدن گل با بازی تدافعی خود مانع گلزنی پرسپولیس شد.

مشکل بلیت فروشی با حمایت فدراسیون فوتبال برطرف می شود 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اختلاف با سامانه بلیت فروشی بیان کرد: مدیریت باشگاه پیگیر این موضوع است که با کمک فدراسیون فوتبال مشکل بلیت فروشی را حل کند. به هر حال بلیت فروشی حق باشگاه پرسپولیس است و یکی از منابع درآمدزایی باشگاه می تواند ازمحل بلیت فروشی تامین شود.

مطالبات ژوزه و دستیارانش را به زودی پرداخت می کنیم 

حاج بیگی درباره وضعیت پرونده بدهی به ژوزه و دستیارانش اظهار کرد: به هر حال مطالبات ژوزه و دستیارانش را به زودی  پرداخت می کنیم تا در آینده با مشکلات مواجه نشویم. به هر حال تدابیری اندیشیده شده که حقوق بازیکنان هم بتوانیم پرداخت کنیم تا آنها با روحیه بالا به مصاف حریفان لیگ برتری و آسیایی خود بروند.

خواستار حمایت اماراتی ها برای میزبانی از الهلال هستیم 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت محل میزبانی پرسپولیس از الهلال عربستان بیان کرد: به هر حال میزبانی از رقبای آسیایی خود در کشورمان حق طبیعی ماست اما به علت کارشکنی عربستانی ها نمی توانیم در کشورمان بازی کنیم. براین اساس ما قصد داریم در دبی به مصاف الهلال عربستان برویم و خواستار حمایت مسئولان اماراتی هستیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال طاهری با حمایت فدراسیون فوتبال اقدامات مثبتی برای حل مشکل بلیت فروشی انجام داده است و امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم بلیت فروشی را در اختیار بگیریم تا درآمدی از محل بلیت فروشی بدست آوریم.