فرصت 21 روزه پرسپولیس برای اعتراض به حکم فیفا

روزبه وثوق احمدی درباره جلسه امروز با مسئولان پرسپولیس در مورد محرومیت این باشگاه اظهار کرد: حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات و محرومیت چهار ماه طارمی در این جلسه بررسی شد و راهکارهای حقوقی و مشاوره های لازم به طاهری مدیرعامل پرسپولیس ارائه شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت این حکم با باشگاه پرسپولیس و طارمی است، آنها می توانند اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش فیفا ارائه بدهند و در حل این مشکل به باشگاه پرسپولیس کمک می کنیم.

طارمی اجازه بازی برابر الهلال را ندارد 

وثوق احمدی درباره اینکه طارمی همراه باشگاه پرسپولیس به دبی رفته است، بیان کرد: سفر طارمی همراه با اعضای پرسپولیس به دبی ایرادی ندارد اما او اجازه بازی برابر الهلال عربستان را ندارد.

محرومیت طارمی از بازی های تیم ملی قطعی نیست 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان بیان کرد: محرومیت طارمی از بازی های تیم ملی هنوز قطعی نشده است و با استعلام از فیفا این موضوع مشخص می شود.

او تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس از امروز به مدت 21 روز فرصت اعتراض به حکم محرومیت خود و طارمی را دارد. همچنین این باشگاه مبلغ 789  هزار یورو جریمه شده است و باید این جریمه را بپردازد.

وثوق احمدی بیان کرد: من چند ماه پیش اعلام کردم که خطر محرومیت باشگاه پرسپولیس را تهدید می کند، اما مسئولان باشگاه این موضوع را جدی نگرفتند و اکنون با حکم فیفا محروم شدند. به هر حال فیفا، دفاعیات وکیل طارمی را قبول نکرد و این بازیکن را با محرومیت مواجه کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس می تواند به دادگاه CAS اعتراض کند.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: تغییر حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی سخت است اما باشگاه پرسپولیس این شانس دارد تا دستور موقت از دادگاه حکمیت ورزش بگیرد تا  بتواند مشکل خود را رفع کند.