سپیدرود اگر اراده کند استقلال را شکست می‌دهد

میرشهاب مؤمنی در خصوص اینکه دیدار سپیدرود با استقلال در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، گفت: ما از چند روز قبل به ورزشگاه سردار جنگل سر زدیم که شرایط را فراهم کنیم ولی این استادیوم ایراداتی دارد. اگر به ما باشد که می‌گوییم بازی در ورزشگاه عضدی برگزار شود چون دربی گیلان را هم در آنجا برگزار کردند.

وی افزود: ما دوست داریم بازی خوبی برگزار شود و تمام رشت بسیج شده‌اند که این مسابقه در شرایط خوب انجام شود. خیلی هم در این بین زحمت کشیده شده و من از مسئولان تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانایی شکست استقلال را دارد؟ گفت: تیم من ثابت کرده هرکاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد. آنها اگر اراده کنند می‌توانند استقلال را شکست دهند، ان‌شاالله که بازیکنان سپیدرود شکست استقلال را بخواهند و تلاش کنند، نتیجه دیگر دست خداست.

مؤمنی در خصوص آخرین وضعیت غلامرضا رضایی و اینکه آیا تکلیف این بازیکن مشخص شد یا خیر، گفت: این بازیکن نه با من تماس گرفته و نه حرفی به من زده است. او به یکباره از تیم ما رفت و فقط برای من یک سوال به وجود آمده آیا شرایط رضایی از شرایط علیرضا منصوریان در استقلال بدتر بود؟ این همه تماشاگران استتقلال علیه منصوریان موضع گرفتند، آیا او به یکباره کار را رها کرد و رفت؟

وی ادامه داد: در دربی گیلان تماشاگران از باخت ما ناراحت بودند و حتی به خود ما و آقای نظرمحمدی هم اعتراض کردند. آیا ما باید طوری از کوره در برویم که نشود جبران کرد؟ غلامرضا رضایی با باشگاه سپیدرود قرارداد دارد و ما فقط شنیده‌ایم چند جا عنوان کرده به من توهین شده است. این که نمی‌شود پایبندی به قرارداد! رفتاری که او کرده برای ما بی‌احترامی است و اگر رضایی برگردد هم دیگر او را نمی‌پذیرم، همان ابتدای قرارداد ۵۰ میلیون به او پول دادیم و در همان ابتدا نزدیک به ۷۰ میلیون تومان انتقال او به سپیدرود هزینه برداشت. ما هم بضاعت مالی‌ای داریم، شما می‌آمدی و در تمرینات شرکت می‌کردی اگر من اسباب را برایت فراهم نمی‌کردم آنوقت گله‌گذار می‌شدی نه اینکه ۱۰ مصاحبه کنی و علیه سپیدرود موضع بگیری. شما دیدید من حتی یک بار هم جواب ندادم ولی بازیکن باید به قراردادش پایبند باشد.

مؤمنی در خصوص اینکه تکلیف این بازیکن چه می‌شود، گفت: غلامرضا رضایی پسر بدی نیست ولی نباید از کوره در می‌رفت، در بازی با پیکان به خاطر سهیل حق‌شناس کلی علیه نظرمحمدی شعار دادند ولی آیا نظرمحمدی گفت من می‌روم؟! من برای فدراسیون فوتبال نامه نوشتم و شرایط غلامرضا رضایی را تشریح کردم و آنها باید تکلیف وی را با باشگاه مشخص کنند.