طارمی: کاری می‌کنیم که خوشحالی کردن الهلالی ها یادشان برود

مهدی طارمی در حاشیه تمرین روز گذشته تیمش در مورد محرومیتی که در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور نصیبش شده است، گفت: فکر نمی‌کنم شوکی به تیم وارد شده باشد و همه ما به بازی با الهلال فکر می‌کنیم تا ان‌شاءالله با شکست این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان شویم. من هم چه باشم و چه نباشم تیم راه خود را می‌رود.

وی افزود: صددرصد حکمتی در این قضیه پیش آمده برای من بوده است و محرومیتم نیز خیلی زیاد نیست. ان‌شاءالله سه چهار هفته که از نیم‌فصل دوم بگذرد می‌توانم برای پرسپولیس به میدان بروم.

طارمی راجع به آخرین وضعیت سرخپوشان برای بازی با الهلال نیز یادآور شد: شرایط تیم خوب است و من مطمئنم به شکلی این تیم را می‌بریم که خوشحالی یادشان رود. روحیه بازیکنان بسیار بالاست و هوا هم خیلی بهتر و خنک‌تر از قبل شده است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا در مدت محرومیتش به استراحت خواهد پرداخت یا همچنان تمرین می‌کند، عنوان کرد: نه هر روز تمرین می‌کنم و مشکلی از این بابت ندارم. خیلی زود به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردم و همه رقبای خود را برای عنوان آقای گلی کنار می‌زنم.

وی در رابطه با این موضع که نگران نیست پرسپولیس در نبودش ضربه بخورد, تصریح کرد: مدت محرومیت من طولانی نیست و پرسپولیس هم به اندازه کافی بازیکن دارد. منشا، علیپور و حتی وحید امیری گزینه‌های خوبی در خط حمله هستند.

طارمی با اشاره به تیم الهلال نیز گفت: ما در مرحله مقدماتی دو بار با آنها بازی کردیم و در دیدار برگشت صددرصد باید برنده می‌شدیم و خودشان هم قبول داشتند که بهتر از آنها بودیم. بازی رفت هم به عقیده من 50 - 50 بود، اما الان شرایط هر دو تیم فرق می‌کند. ما در بازی رفت مرحله مقدماتی اولین بازی‌مان را در لیگ قهرمانان انجام می‌دادیم و شاید برای همین خیلی خوب بازی نکردیم، اما در بازی برگشت دیدید که بهتر از الهلال بودیم. به‌هرحال این تیم اگر الهلال است و افتخارات زیادی دارد، ما هم پرسپولیس هستیم. ان‌شاءالله کاری می‌کنیم که خوشحالی کردن یادشان برود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه احتمال دارد بازی برگشت تیمش با الهلال در دبی برگزار شود نیز خاطرنشان کرد: بازی در ابوظبی خیلی خوب است، چرا که ما طرفداران زیادی در اینجا داریم و خودم هم فکر نمی‌کردیم در بازی برگشت با الاهلی این‌طور از بازی ما استقبال شود. فکر کنم اگر بازی برگشت ما در دبی برگزار شود اندازه ورزشگاه آزادی برای‌مان تماشاگر بیاید. ان‌شاءالله که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. آنها بدانند من دو سال سربازی بودم و حالا چهار ماه محرومیت برایم چیزی نیست.