این من هستم که ترکیب یوونتوس را انتخاب می‌کنم

ماکسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیک قهرمانان اروپا در دیداری خانگی المپیاکوس یونان را به لطف گلزنی ایگواین و ماندزوکیچ با نتیجه 2 بر صفر از پیش‌رو برداشتند، در مورد قرار ندادن مهاجم آرژانتینی‌اش در ترکیب اصلی و فرستادن او به زمین در دقیقه 60 گفت: این من هستم که ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم. ایگواین در مقایسه با بازیکنان دیگر در فرم و شکل خوبی نبود، اما در این بازی با ورودش به میدان سریع بود و عزمی راسخ هم داشت. او هیچگاه مشکلی برای تیم نبود و نخواهد هم بود. گونسالو می‌تواند تفاوت را رقم بزند و پیروزی را برای یوونتوس به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: یوونتوس در این دیدار بازی صبور بود و بازی هوشمندانه‌ای را از خود ارائه داد. سعی کردیم خیلی ریسک نکنیم. المپیاکوس به تازگی سرمربی خود را عوض کرده و در فاز دفاعی خیلی خوب بازی می‌کنند. آنها فضاهای موجود را بسته بودند و ما نتوانستیم توپ را آنطور که باید سریع به گردش در بیاوریم، اما همین که آنها کمی دفاع را رها کردند، از فرصت استفاده کردیم و قفل دروازه‌شان (با گل دقیقه 69 ایگواین) را شکستیم.

سرمربی بانوی پیر با اشاره به اینکه مهاجم آرژانتینی‌اش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری کند، تأکید کرد: ایگواین شایسته احترام و اعتبار بخشیدن است چون همیشه گفته‌ام که به خودت کمک کن تا خدا کمکت کند. گونسالو فصل قبل با هم‌تیمی‌هایش به قهرمانی رسید، اما اوضاع این فصل فرق کرده و همه به دنبال شکست یوونتوس هستند و تمامی بازیکنان هر روز باید خودشان را به چالش بکشانند، اگر این کار را نکنند از قافله عقب می‌افتند.