نباید انتظار معجزه از استقلال داشت

صادق ورمزیار در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: بازی خوبی را از استقلال در نیمه دوم شاهد بودیم، البته از تیمی که شرایط بحرانی را پشت سر می‌گذارد نباید به یکباره انتظار معجزه داشته باشیم. همین که این تیم توانست در این شرایط نگران‌کننده به پیروزی دست پیدا کند و موقتا به آرامش برسد، جای امیدواری دارد و مطمئنم این تیم روزهای بهتری در پیش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکردند، استرس داشتند و در همین بازی هم تعدادی از بازیکنان استقلال در نیمه اول به دلیل فشاری که بر روی آنها بود بازی همیشگی خود را انجام ندادند، اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شده و توانستند با این پیروزی از انتهای جدول جدا شوند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات پیش‌رو می‌تواند برای این تیم مثمرثمر باشد، گفت: با توجه به وضعیت استقلال، این تعطیلات می‌تواند کمک موثری به استقلال کند، البته امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم مشخص شود تا آبی‌پوشان بتوانند با آرامش بیشتری کار خود را در ادامه لیگ دنبال کنند.

وی در خصوص حضور مربی خارجی برای استقلال گفت: سرمربی غیر ایرانی خوب است، اما نه بی‌کیفیت آن، مدیران استقلال اگر واقعا قصد دارند مربی خارجی بیاورند، باید کسی را به خدمت بگیرند که از قابلیت‌های فنی و دانش بالایی برخوردار باشد، درغیر این صورت اعتقاد دارم مربیان داخلی به مراتب بهتر از مربیان بی‌کیفیت خارجی هستند.

ورمزیار در ادامه تصریح کرد: نام بزرگ و یا مربی داخلی خوب می‌تواند تا حدودی آرامش را به اردوی آبی‌پوشان بازگرداند، بنابراین اعتقاد دارم یک مربی خارجی خوب که شناخته شده باشد، تاثیر بسزایی بر روند آینده استقلال خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال در پایان اظهار داشت: هواداران صبور باشند، همانند گذشته از تیمشان حمایت کنند و بازیکنان را تنها نگذارند و مطمئن باشند روزهای خوب استقلال در راه است و این اتفاقات تلخ و ناگوار به زودی فراموش خواهد شد.