پشت پرده صحبت های کاپیتان پرسپولیس

سید‌جلال حسینی در شرایطی مقابل الهلال بازی نکرد که او دو روز قبل از این بازی اعلام کرد برای حضور در میدان صددرصد آماده است و دیگر مصدوم نیست. برخی‌ها همان مقطع اعلام کردند سید این مصاحبه را انجام داد تا کارلوس کی‌روش متوجه بهبودی او بشود و این بازیکن را در لیست خود قرار دهد.

با اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با الهلال مشخص شد که سید‌جلال در ترکیب اصلی سرخپوشان جایی ندارد و این مورد تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. بعد مشخص شد خود سید اعلام کرده در همسترینگش همچنان درد دارد و بهتر است بازی نکند چون اگر غیر این بود برانکو حداقل او را در جریان بازی به میدان می‌فرستاد تا به دفاع آشفته تیمش سروسامان بدهد. این پایان ماجرا نبود از این جهت که قرار گرفتن نام سید‌جلال در لیست نهای تیم ملی برای بازی دوستانه با تیم‌های روسیه و توگو حداقل به همه ثابت کرد که مصدومیت سید کامل برطرف شده است.

اگرچه برخی از همبازیان سید اعقاد دارند مصدومیت این بازیکن خیلی وقت است برطرف شده و در واقع او خودش را برای بازی‌های تیم ملی آماده می‌کرد. برخی دیگر نیز اعتقادشان این است سید از رویارویی با زوج خطرناک عمر خربین و کارلوس ادواردو ترسید و ترجیح داد در این بازی به میدان نرود تا بعد‌ها مقضر شکست تیمش معرفی نشود.

نکته جالب اینکه کاپیتان پرسپولیس در روی نیمکت تیمش در بازی با الهلال هم با درگیری با مربی حریف جنجال ساز شد تا شانس زیادی برای محرومیت از بازی برگشت داده شود و این موضوع باعث شده موضوع اشاره شده بیشتر رنگ واقعیت به خود بگیرد.