مخفی کاری پرسپولیسی ها از نتیجه جلسه امروز هیات مدیره

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای تعیین تکلیف پرونده های حقوقی این باشگاه و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه، در دفتر باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد. در این نشست که حدود ۳ ساعت به طول انجامید هیچ یک از اعضای هیات مدیره حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشدند.

ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که حاضر به بیان جزئیات نشست امروز هیات مدیره نبود گفت: نمی توانیم درباره جزییاتی که در جلسه به وجود آمد صحبت کنیم. قرار است آقای طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هر زمان لازم شد اطلاع رسانی کنند. در مجموع برگزاری جلسات هیات مدیره، کمک می کند تا مشکلات جاری باشگاه را بررسی کنم و بتوانیم پاسخ خوبی برای انها پیدا کنیم.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نشد درباره جزئیات نشست امروز، صحبتی کند و با گفتن جملاتی که پیام خاصی در پی نداشت، بیان تصمیم گیری های صورت گرفته در نشست امروز به مدیرعامل باشگاه محول کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی حاضر به پاسخگویی درباره پرونده مبهم محرومیت طارمی و باشگاه نشدند و همه چیز را به مدیرعامل باشگاه سپردند که علی اکبر طاهری مدتهاست قید برگزاری نشست خبری را زده است.