اظهارات تاج درباره بازی ایران و توگو

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازی ایران و توگو درباره این مسابقه عنوان کرد: دو فیفادی داشتیم که باید دو رقیب دوستانه را در نظر می گرفتیم. دو فیفادی هم در آذرماه داریم که باید دو بازی خوب دیگر انجام دهیم.

او افزود: توگو تیم خوبی است که کی روش درخواست داد با آن بازی کنیم. ما هم قرارداد آن را امضا کردیم. به نظر من تیم خوبی بود که به ایران آمد و این بازی انجام شد.

او درباره این که چرا مسابقه ایران و توگو رایگان نبود گفت: رایگان بودن بازی ها برای فدراسیون هزینه دارد. برای مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی ها رایگان بود اما  برای این بازی امکان نداشت.  

رئیس فدراسیون تصریح کرد: این بازی ها تدارکاتی و دستگرمی است. فرصتی است تا کادرفنی  بازیکنان را ببیند، آنها را امتحان کند و به ارنج خوبی در زمین مسابقه برسد.

تاج بیان کرد: بازی با روسیه جدی تر است. این تیم در جام جهانی حضور دارد و تیم خوبی است. برای آنها نیز بازی مهم است چون هم میزبان جام جهانی هستند و هم بازی اول آن هاست.

 او درباره جلال حسینی و محرومیت طارمی گفت: ما در حال آماده کردن  گزارشی برای وزارت ورزش و جوانان هستیم. ضمن این که کمیته اخلاق نیز در حال بررسی موضوع طارمی است. نتایج نیز اعلام می شود. همه باید منتظر رای باشیم. درباره جلال نیز اتفاق بدی افتاده است. رسانه ها باید جلوی شایعات را بگیرید.

تاج درباره جریمه های فدراسیون خاطر نشان کرد:  ما به جریمه روز تاسوعا افتخار می کنیم. قبل از این هم اعلام کردیم که عزاداری می کنیم و جریمه هم شدیم. روزجشن صعود نیز به ما گفته شد در صورت ادامه جشن میزبانی از شما گرفته می شود که من گفتم دیگر ادامه پیدا نکند.