گلایه استقلالی سابق از افتخاری مدیر باشگاه استقلال

محمد محمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما چند وقت پیش جلسه ای با افتخاری ومسوولان استقلال داشتیم که قرار شد من برای درآمدزایی اردویی در آمریکا برگزار کنم و در واقع مقدمات این کار را فراهم کنم. آنها گفتند خودشان ارتباطاتی دارند و من فقط کارهای اجرایی را انجام بدهم و من هم گفتم باید به من حکم بدهید تا بتوانم از نظر قانونی کارم را انجام بدهم و با مدیران باشگاه های مختلف در آمریکا جلسه برگزار کنم.

او ادامه داد: در این باره به من تاکید شد که این خبر جایی درز نشود ولی خود آقایان محتویات جلسه را در اختیار رسانه ها قرار دادند. موضوع جلسه اصلا مهم نبود ولی مساله اتفاق هایی است که افتاد و به نظرم درست نبود.

وی افزود: من 2 شرط برای پیگیری این موضوع داشتم. یکی این که اول باشگاه استقلال تاییده وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه را بگیرد و بعد هم به من حکم بدهند. بعد از این اتفاق موضوع را بررسی کردم و به آن شخصی که به من زنگ زده بود و البته آقای توفیقی که در جلسه حضور نداشتند گفتم این اتفاق شدنی نیست چون 3 سال قبل هم برای اعضای تیم ویزا صادر شد ولی این اتفاق عملی نشد.

دروازه بان سابق استقلال در مورد صحبت های افتخاری در جلسه رونمایی از اسپانسر باشگاه گفت: اول باید بگویم که من کارمند باشگاه نیستم که من را با هر لفظی خطاب می کنید. ایشان گفته اند که با درخواست من موافق نکرده اند در حالی که من پیشنهاد آنها را رد کردم. طوری صحبت می کنند انگار من دنبال درآمدزایی بوده ام در حالی که شغل من فوتبال است و از همین راه هم پول در می آورم. آقای افتخاری فکر نکنید 5 سال نبوده ام از فوتبال چیزی نمی دانم و فوتبال ایران را از شما بهتر می شناسم.

محمدی در پایان گفت: من در سال هایی که در آمریکا هستم حرف های زیادی در مورد آقای افتخاری شنیده بودم اما هرگز به آن استناد نکرده بودم. حالا حرف هایی که منصوریان و جباری زده بودند را می فهمم. این آقا الان یک حرف می زند و دو دقیقه بعد یادش می رود.