بازیکن سابق پرسپولیس: تیم ملی نسبت به گذشته با کلاس تر شده است

ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس که اخیرا در کلاس های مربیگری نیز شرکت کرده در رابطه با آخرین وضعیت خود گفت: بعد از پایان کلاس های مربیگری به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال می کنم.

او در رابطه با پیشنهاد هایش نیز گفت: از چند تیم شهرستانی پیشنهاد داشتم اما بنا به دلایلی نمی خواستم در لیگ یک بازی کنم به همین دلیل آن ها را قبول نکردم؛ به غیر از این از دو تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد داشتم که دو طرف مشغول بررسی شرایط هستیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با بازی تیم ملی در برابر روسیه خاطر نشان کرد: بازی را نتوانستم به صورت کامل ببینم، اما تیم ملی نسبت به گذشته با کلاس تر شده و اگر بچه ها کمی دقت می کردند می توانستیم بلا فاصله بعد از گام اول گل دوم را هم به روسیه بزنیم که در آن صورت کار را برایشان تمام می کردیم؛ در مجموع اما سبک و سیاق بازی های تیم ملی نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و با انجام بازی های دوستانه مناسب می توان به این تیم امیدوار بود.

شکوری در پایان با اشاره به مجموعه ورزشی که جدیدا تاسیس کرده، تصریح کرد: برای توسعه ورزش های رزمی و کشتی به همراه فوتسال سعی کردیم این مجموعه را تاسیس کنیم؛ امیدوارم بتوانیم در این مجموعه به جوانان مستعد برای رسیدن به مراتب بالاتر کمک کنیم.