اظهارات شفر پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان

شفر درباره دیدار استقلال مقابل فولاد گفت :نیمه اول خیلى خوب بازى کردیم و از دفاع رو به جلو مطمئن بودیم .فقط یک شانس گل داشتیم و یکى از مشکل هاى بزرگ ما این بود که شانس گل زنى ایجاد نکردیم.

شفر بیان کرد: تا وسط زمین خیلی خوب کار می کردیم اما پاس نهایی را به گوشه و فوروارد ها نتوانستیم خوب تغذیه کنیم. باید خیلى تمرین کنیم و خدارا شکر سه بازیکن ملی پوش هم به تیم ما اضافه شدند و با ما تمرین مى کنند.

 او ادامه داد: اکنون 60 درصد خواسته هایمان را براورده کرده این اما متاسفانه تعویض را به خوبى انجام ندادیم .نیمه اول فقط بازى خوبى را به نمایش گذاشتیم. تیم دفاعی همچون فولاد که عقب نشینى مى کرد را تنها با سانتر و شوت می توانستیم تهدید به گل کنیم که در نهایت سانتر هاى ما یا نمى رسید و یا اینکه سانتر های ما بلند و کوتاه بودند.

سرمربى استقلال ادامه داد :خیلی خوب توانستیم مشکلات را ببینیم تا در نهایت در تمرینات بیشتر روی آنها کار کنیم. در بازى امروز ناهماهنگی و پاس های اشتباه بسیارى را از بازیکنانم دیدم و باید بگویم ما هنوز نا هماهنگ هستیم.

 او ادامه داد: در بازى امروز مى شد مشاهده کرد که با گذشت دقایق استرس بازیکنان ما هم بیشتر می شد. به طور حتم در هفته هاى آینده روی نقاط ضعف کار مى کنیم و هماهنگی را بالا ببریم. خدا را شکر تمامی بازیکنان در تیم حضور دارند. دفاع و دروازه بان ما در این بازى عملکرد خوبى داشتت البته هر چند توپ زیادى روى دروازه ما نیامد اما دروازه بان خوب بازى کرد.

شفر افزود: پاس های اشتباه زیادی داشتیم و من توقع دارم تیم با آرامش بازی کند. یک شانس بسیار خوب داشتیم اما توپ پشت سر شهباززاده افتاد و او نتوانست موقعیت را گل کند و با توجه به این شرایط ما باید در ابتدا مشکلات را حل کنیم. از اول می دانستم کار آسانی در پیش نداریم و در تمرینات هم این موضوع را حس کردم اما مطمئنا توانایی بازیکنان این مشکلات را حل می کند. از تماشاچی ها تشکر می کنم که براى دیدم بازى به ورزشگاه آمدند .البته درست نمى دانم چند هوادار به ورزشگاه آمد اما مطمئنم روزی می رسد که هواداران با شادی به خانه بر گردند.

سرمربى استقلال ادامه داد: همان طور که گفتم باید بازى هایمان سریعتر شود و بار ها این مساله را به بچه ها اعلام کردم که باید توپ را در جریان بازی بیاندازند. از نظر ذهنی بازیکنان باید برای تغییرات آماده شوند و بیشتر هماهنگ شویم.

 او بیان کرد: ما امروز یک شوت از راه دور هم نداشتیم و بازیکنان تنها بازى را به صورت بسته انجام دادند همچنین بازیکنان گوشه هم باید به خوبى تقویت شوند و ما این بازی را آنالیز می کنیم و می دانم که مسائلی وجود دارد که باید تقویت شود.

شفر افزود: فیلم بازی ها و عملکرد بازیکنان در تمرین و همچنین بازی های تیم ملی را تماشا کردم. بازی های فولاد را که در ویدئو دیدم، خیلی بهتر از این بود اما ما توانستیم بخ خوبى آنها را کنترل کنیم .متاسفانه نتوانستیم پای نهایى را تبدیل به گل کنیم .

او ادامه داد: از ابتدا قرار بود با یک فوروارد دیگر بازى را شروع کنیم اما به دلیل مصدومیت یکى از مهاجمان از فوروارد دیگرى استفاده کنیم. مى دانم استقلال پارسال تیم خیلى خوبی بوده اسا اما شرایط امسال با پارسال کمى فرق دارد و باید بگویم بازیکنان به دلیل استرسى که دارند از رسیدن به جایگاه اصلى دور شدند تغییر کرده است و بازیکنان استرس دارند زیرا دیدیم که همه بازیکنان می خواستند بهترین باشند اما این موضوع شاید به چشم نیامده باشد. صد در صد در بازی بعدی خط هافبک و حمله همانند مدافعان خوب ظاهر مى شوند و ما عالی می شویم.