انصاریان: برخی به دنبال رویافروشی به هواداران پرسپولیس هستند

علی انصاریان گفت: «پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و امشب هم مقابل الهلال عربستان بازی دارد. ما می دانیم که معجزه همیشه در فوتبال وجود داشته و هیچ اتفاقی در فوتبال غیرممکن نیست اما باید منطقی باشیم و حرفی که می زنیم، بر اساس منطقِ فوتبال باشد.» 

او اضافه کرد: «گاهی این موضوع را می بینم یا می شنوم که برخی می گویند پرسپولیس مثل آب خوردن الهلال را شکست می دهد و به فینال می رسد. باز هم تاکید می کنم که هیچ چیز در فوتبال غیرممکن و دست نیافتنی نیست اما یادمان نرود پرسپولیس برای صعود باید 5 گل آن هم به الهلال عربستان که یکی از مهم ترین تیم های خاورمیانه است، بزند. آنها سال هاست که 5 گل از هیچ حریفی دریافت نکرده اند.» 

انصاریان در انتها گفت: «اگر بازی در ورزشگاه آزادی انجام می شد، من هم تاکید داشتم که پرسپولیس می تواند به فینال برود اما دور از ایران، در عمان که هواداران الهلال بیشتر از پرسپولیسی ها هستند، کار را برای این تیم خیلی سخت می کند. نباید انتظارات را بی خود و بی جهت بالا ببریم. باید منطقی باشیم و دعا کنیم و انرژی مثبت بفرستیم تا بازیکنان پرسپولیس با تاکتیک های برانکو بهترین شاریط ممکن را برای این تیم رقم بزنند وانشالله یک نتیجه خوب و جواز صعود به فینال را بگیرند اما بدون رویافروشی و بالا بردن انتظارات.»