زور هیچ کس به مسئولان نفت تهران نمی رسد

در آستانه بازی با نفت تهرانی دقایقی با وحید امیری گپ زدیم که سابقه بازی در این تیم را درکارنامه دارد آن هم به همراه دلخوری‌هایی که...  بهتراست خودتان تا انتهای این مصاحبه با ما باشید‌‌.

*درآستانه بازی با تیم سابقت نفت تهران چه حسی داری؟

چه بگویم؟ می‌دانید من اهل جاروجنجال نیستم ولی واقعاً یکسری رفتارها درست نیست. من خاطرات خیلی خوبی از نفت دارم و فوتبالم را مدیون این تیم هستم. با این حال به اندازه خودم برای موفقیت این تیم تلاش کردم اما هنوز طلبکارم و حقم را نداده‌اند.

*پس دوباره یاد بدهی باشگاه نفت تهران به خودت افتادی؟

نه اینکه یادش افتادم بلکه این حق خانواده من است. من وحید امیری هم تنها نیستم و آقا سیدجلال و علی بیرانوند هم از این تیم طلب دارند ولی هنوز نتوانسته‌اند حق زن و بچه‌شان را بگیرند.

*مگر شکایت نکردید؟

شکایت کردیم اما زور هیچ‌کس به مسئولان نفت تهران نمی‌رسد. گوش‌شان بدهکارنیست و اصلاً انگار نه انگار! بگذریم، حرف زیاد است.

* بسیارخوب، فکر می‌کنی نتیجه بازی با نفت تهران چه شود؟

(با لبخند) هرچه شود مساوی نمی‌شود چون بازی حذفی است و بالاخره باید یک تیم برنده از زمین بیرون بیاید. ما هم بعد از مدت‌ها جلوی چشم هواداران پرسپولیس بازی می‌کنیم و انگیزه زیادی برای برد داریم. می‌خواهیم نشان دهیم چه تیم بزرگی هستیم.

* حیف نشد که نتوانستید به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنید؟

رسیدن به فینال آسیا اتفاق بزرگی بود. حیف هم شد اما دیگر همه چیز تمام شد و ما باید حرفه‌ای‌تر فکر کنیم. باید به فکر موفقیت در جام‌حذفی و لیگ برتر باشیم. البته واقعاً به خاطر هواداران پرشمار و بامعرفت پرسپولیس ناراحتم که دوست داشتند پس از سال‌ها قهرمان آسیا شوند ولی نشد. نشد که نشد!

* بازی در زمین بی‌طرف علت اصلی بود یا ناداوری؟

من خیلی نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم چون بازی‌های زیادی پیش‌روی ماست اما خیلی عوامل در موفقیت یک تیم دخیل است. به نظرم البته ما تا همین جا هم که آمدیم کار بزرگی بود. تیم‌های باشگاهی در آسیا با سرمایه‌گذاری کلان و هزینه‌های آنچنانی زودتراز ما حذف شدند. ناراحت هستیم که به فینال نرسیدیم ولی انصافاً تلاش خودمان را کردیم.

* به نظرمی رسید برای این بازی با الهلال انگیزه زیادی داشته باشی. عصبانی می‌شدی، داد می‌زدی و وحید امیری جدیدی دیدیم که تا به حال ندیده بودیم. توضیحی می‌دهی؟

فقط من انگیزه نداشتم. همه بچه‌های تیم به زمین رفته بودند که آن شکست تلخ مقابل الهلال را تلافی کنند. به همین خاطر شاید کمی عصبانی به نظر می‌رسیدیم ولی دلیل اصلی آن انگیزه فراوان بود.

* یک پاس گل هم به گادوین منشا دادی؟

(با تواضع خاصی) شانسی بود!

* نه، خیلی خوب بودی توی این بازی و... 

نظر لطف شماست. همه بچه‌ها خوب بودند ولی متأسفانه باخت سنگین دور رفت اجازه نداد بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم.

* راستی گادوین منشا هم فوق‌‌‌العاده بود. می‌دانیم با او هم رابطه خوبی داری!

من با همه بچه‌ها راحتم و رابطه خوبی دارم. گادوین منشا فوتبالیست باکیفیتی است که همه توانایی‌هایش را جلوی الهلال عربستان دیدند. ان‌شا‌ءا...  بتواند به همراه علی علیپور دیگر مهاجم ما خط حمله پرسپولیس را در جام‌حذفی و لیگ برتر بیمه کند.

* راستی نتیجه بازی مقابل نفت تهران چند چند تمام می‌شود؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی می‌بریم یعنی باید ببریم.