امیدواری هافبک استقلال برای گلزنی در دربی

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال توانست در مقابل تیم نساجی یک گل زیبا به ثمر برساند. با اسماعیلی در خصوص شرایط خودش، دربی 85 هم کلام شدیم که در ذیل می خوانید:

*در مورد گلی که به ثمر رساندی صحبت کنید.

در مورد گل باید بگویم زحمات بچه ها بود. خدا را شکر امروز همه بچه ‌ها خوب بودند و با آنالیزی که انجام دادیم توانستیم از نقاط ضعف نساجی استفاده کرده و به گل برسیم.

*به نظر می‌رسد گلی که به ثمر رساندی باعث شد فشار از روی تیم برداشته شود.

بله این موضوع را قبول دارم اما این را هم در نظر بگیرید با گل دوم استرس کمتر شد چون در مسابقات جام حذفی یک گل اندوخته کاملی نیست. شما نگاه کنید در مسابقات جام حذفی خیلی از تیم‌های لیگ یکی تیم‌های لیگ برتری را حذف کردند. خدا را شکر بازی را پیروز شدیم و برد را به  هواداران تقدیم کردیم. من می‌گویم ما خیلی خیلی به هواداران بدهکار هستیم.

* بعد از گل به آغوش مهدی رحمتی رفتید علت خاصی داشت؟

ما خیلی رابطه خوبی با یکدیگر داریم او خیلی به من کمک می‌کند هم از لحاظ روحی و هم روانی دوست داشتم بعد از گلزنی پیش او بروم و بابت همه این محبت‌ها از او تشکر بکنم.

* این هفته هم که شهرآورد 85 برگزار خواهد شد در این باره چه صحبت‌هایی دارید؟

خب، همانطور که می دانید شهرآورد برای طرفداران دو تیم و مردم خیلی مهم است بازی سخت و حساسی است خدا کند هواداران ما به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند مطمئن باشند تیم روز به روز بهتر خواهد شد و خدا را شکر این روند پیروزی‌هایمان آغاز شده تلاش می‌کنیم همانند فصل گذشته در دربی به پیروزی برسیم.

* یک جورایی کابوس پرسپولیسی‌ها هستید و بعد از گلزنی در فصل گذشته محبوب هواداران استقلال شدید؟

من همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشیم شرایط دربی فرق می‌کند هر بازیکنی دوست دارد در دربی گلزنی کند خدا کند امسال هم بتوانم در دربی گلزنی کنم و هواداران را راضی به منازل بفرستیم. خداوکیلی گلزنی در دربی خیلی لذت‌بخش است و با گل‌های دیگر فرق می‌کند.

* سال جام جهانی است دوست ندارید جزو مردان کیروش در این مسابقات حضور داشته باشید.

خیلی به جام جهانی فکر می‌کنم خیلی دوست دارم در این مسابقات حضور داشته باشم. همانطور که مسی و رونالدو به این مسابقات فکر می‌کنند من همان قدر فکر می‌کنم. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که کی‌روش بالاخره مرا را هم به تیم ملی دعوت کند.

* سقف آرزوهای فرشید اسماعیلی کجاست؟

استقلال تیم بزرگی است خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم فوتبال بازی کنند. خدا را شکر در این تیم حضور دارم انشاالله با استقلال بتوانم جام قهرمانی کسب کنم دروغ نمی‌گویم دوست دارم به اروپا بروم خیلی از بازیکنان هم دوره خودم در تیم ملی جوانان مثل سردار آزمون و رضا جهانبخش رفتند و موفق هم شدند و من هم  دوست دارم این تجربه را کسب کنم.