بی تابی شفر برای رویارویی با برانکو

در فاصله چند روز تا دربی 85 پایتخت سایت financialtribune در گزارشی مدعی شد مصاف استقلال و پرسپولیس با 80 هزار تماشاگر حساس ترین دربی فوتبال قاره آسیا محسوب می شود که توجه بسیاری از رسانه های معتبر دنیا را به خود جلب می کند.

این سایت در این گزارش نوشت:« کمتر پیش می آید در کل قاره آسیا یک دیدار فوتبال باشگاهی بتواند بیش از 80 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند اما این اتفاق در بازی استقلال و پرسپولیس دو رقیب سنتی پایتخت ایران رخ می دهد تا آنها با چنین طرفدارانی مقابل هم صف آرایی کنند».

در ادامه گزارش آمده است:« برای اولین بار بعد از سال ها حضور دو مربی سرشناس اروپایی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس برجذابیت های این دربی افزوده است جایی که برانکو با تجربه ای بیشتر از وینفرد شفر امیدوار است بعد از حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در راه رسیدن به فینال طرفداران سرخپوش تهرانی را با برد در دربی راضی نگه دارد».

سایت financialtribune سپس به پیرمرد آلمانی نیمکت استقلال اشاره و تصریح کرد:« وینفرد شفر در سومین تجربه روی نیمکت رهبری استقلال باید تیمش را در یکی از دربی های حساس فوتبال دنیا به میدان بفرستد. جدالی که خود او مدعی شده برای تجربه اش بی تاب است چون نقشه های زیادی برای تکرار آخرین برد استقلال در این بازی بزرگ که فصل قبل با نتیجه 3-2 و هدایت علیرضا منصوریان رقم خورد، کشیده است».