پرسپولیس بهتر از استقلال بود

درباره شهر آورد 85 که بین 2 تیم استقلال و پرسپولیس برگزارشد، اظهار کرد: هماطور که خودتان می دانید همواره بازی های استقلال و پرسپولیس از گذشته تاکنون با یک سری حواشی و اتفاقات روبرو بوده است.به طور مثال در بازی امروز نه تنها تحمل و صبوری بازیکنان کم بود بلکه اخطارهای زیادی هم بین بازیکنان این 2 تیم تیم رد و بدل شد.در ضمن در حین و پایان مسابقه هم تماشاگران رفتارهای نامناسبی را از خودشان بروز دادند که به اعتقاد من این کار آنان چندان نمی تواند زیبنده ورزش و جامعه باشد.

او ادامه داد: بازی از زیبایی خاصی برخوردار بود و هر 2 تیم تمام تلاشش شان را کردند تا پیروز از زمین خارج شوند.در کل تیم پرسپولیس از لحاظ نسبی خیلی بهتر از استقلال بود البته این را نباید فراموش کرد که آبی پوشان نسبت به گذشته بهتر بازی کردند و این موضوع نشان می دهد که شاگردان شفر در آینده می توانند بازی های بهتری را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به نظرم استقلال یکی از بهترین بازیهایش را در این فصل مقابل رقیب دیرینه اش یعنی پرسپولیس انجام داد و فکر می کنم که شفر می تواند در آینده ای نه چندان دور دوباره استقلال را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.

ذوالفقار نسب با اشاره به بلیت فروشی نامناسب از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس در این بازی گفت: باید بگویم من اطلاع چندانی از چگونگی بلیت و فرآیند آن ندارم.منتهی شنیدم در این بازی نه تنها بازار سیاه وجودداشته است بلکه بلیت ها هم به چند برابر قیمت فروخته شده است و باید مسئولان سازمان لیگ در این زمینه تجدید نظر اساسی کنند تا در آینده دوباره شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

او درباره عملکرد ضعیف استقلال هم در لیگ هفدهم بیان کرد: میانگین امتیازات استقلال در فصل جاری کمتر از یک امتیاز در هر بازی است که مطمئنا این آمار و ارقام چندان نمی تواند برای شاگردان شفر جالب توجه باشد ولی شک نداشته باشید آنها در آینده بهتر عمل خواهند کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره زوج گادوین منشا و علیپور در خط حمله تیم پرسپولیس پاسخ داد: گادوین منشا به خوبی توانسته است جای خالی مهدی طارمی را پر کند و روز به روز پیشرفتش بهتر می شود.

او ددرپایان در مورد داوری حیدری تصریح کرد:بازی خیلی سختی بود به طوری که بازیکنان در طول مسابقه شیطنت های زیادی را انجام می دادند. باید بگویم درست است بازی پر خطایی را شاهد بودیم ولی حیدری می توانست با مدیریت بهتر از دادن برخی کارها چشم پوشی کند در مجموع با وجودی که او برای اولین بار بود که دربی را سوت می زد ولی از نظر من توانست قضاوت خوب و بی نقصی را انجام دهد.