اظهارنظر هافبک استقلال درباره شایعه درگیری  با رحمتی

امید ابراهیمی هافبک محبوب آبی پوشان که برای مراسم سالگرد فوت پدرش در شمال به سر می برد، پس از شایعاتی که در مورد بحث و درگیری اش با مهدی رحمتی به وجود آمده است  به "ورزش سه "می گوید: من در حال حاضر برای رسیدگی به مراسم سالگرد پدرم در شمال حضور دارم و نمی دانم این شایعات برای چه هدفی و از کجا سرچشمه می گیرد، فقط می دانم که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و این شایعات همگی ساخته ذهن برخی از دوستان است.

ابراهیمی در ادامه می گوید: استقلال پس از باخت در دربی از نظر روحی افت کرده و تمام هدف من و بازیکنان تیم کمک به این شرایط است و هدفمان فقط سربلندی و موفقیت استقلال است و مطمئنم این موضوع مهمترین مسئله برای من و هم تیمی های من است.

هافبک تیم ملی کشورمان در پایان می گوید: من بازهم می گویم این شایعات کاملاً بی اساس است و بین من و مهدی رحمتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در عین رفاقت به همراه دیگر بازیکنان برای موفقیت استقلال در تلاش هستیم و کسانی که این شایعات را می سازند هدفشان ضربه زدن به نام بزرگ استقلال است. هواداران خوب ما باید بدانند که به شایعات توجه نکنند و با حمایت های بی نظیرشان به موفقیت تیم محبوبشان کمک کنند.