واکنش زرینچه به خبر شکایت از باشگاه استقلال

جواد زرینچه درباره اینکه گفته شده او امروز صبح برای پیگیری مطالباتش به باشگاه استقلال رفته است گفت: چنین چیزی صحت ندارد و امیدوارم مدیران باشگاه در اسرع وقت مطالبات من را هم پرداخت کنند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

او ادامه داد: شکایتی از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا نکردم و این کار را انجام نمی‌دهم. به طور حتم پرداخت بدهی ما هم در دستور کار قرار دارد. بنابراین باید زمان داد تا مدیران این کار را انجام دهند. به طور حتم آن‌ها هم کوتاهی نمی‌کنند و در صورتی که پول درباشگاه باشد مطالبات همه را پرداخت می‌کنند. امدوارم مسئولان باشگاه هم پیگیر باشند تا بدین ترتیب با رفع بدهی‌ها با مشکلی مواجه نشوند.

زرینچه افزود: به هر ترتیب خیلی از افراد که طلب دارند همانند من شغل یا کار دیگری از جمله پیتزا فروشی ندارند، بنابراین ما هم صبر می‌کنیم تا مشکل بدهی حل شود و از استقلال شکایت نمی‌کنم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی دیروز آبی پوشان مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه استقلال روز گذشته با تیمی بازی کرد که دچار مشکل بود، اما از طرفی آبی پوشان با نظم بازی کردند و به نظر من اگر استقلال با همین ترکیب فقط کمی چاشنی سرعت در حمله را هم داشته باشد می‌تواند موفق باشد. امیدوارم استقلال روز‌های خوبی را در پیش داشته باشد.