وضعیت نفت بحرانی تر شد

تیم نفت در روزهای قبل از بازی با استقلال شرایط خوبی را سپری نکرد. بازیکنان این تیم روز قبل از مسابقه به دلیل مشکلات مالی باشگاه حتی به هتل نرفتند و ناهار را نیز میهمان محسن بنگر بودند. تمام این مشکلات باعث شد تا این تیم نمایشی دور از انتظار برابر استقلال بحران زده داشته باشد.

این در حالی است که یک تیم حاضر در سطح اول لیگ برتر، باید حداقل از 24 ساعت قبل از بازی تحت نظر باشد؛ اما بازیکنان نفت از خانه هایشان به ورزشگاه رفتند، بدون آن که آمادگی لازم را برای این مسابقه داشته باشند.

نکته جالب این است که شب قبل از بازی حمیدرضا جهانیان مالک شرکت نفت طلاییه با بازیکنان و کادر فنی این تیم جلسه ای را برگزار می کند. این جلسه از ساعت 8 شب تا ساعت 12 شب به طول می انجامد.

جلسه بی سرانجامی که باعث می شود بازیکنان شب قبل از بازی زمان زیادی را نیز در مسیرهای طولانی تا منزلشان سپری کنند و با بدن و ذهن نا آماده به ورزشگاه آزادی و برای بازی با استقلال بروند.

تیم نفت امروز با مشکلات عدیده مالی روبرو است، ضمن این که کادر فنی و برخی بازیکنانش تا به حال هیچ پولی نگرفته اند. البته برخی از بازیکنان این تیم حدود 20 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند؛ اما عده ای دیگر از بازیکنان(حدود هفت، هشت بازیکن) این مبلغ را به صورت چک گرفتند و این چک نیز برگشت خورده است.

با این وجود خبر می رسد که این تیم تمریناتش را از روز شنبه آغاز خواهد کرد، هرچند واقعا مشخص نیست که سرانجام تکلیف مالکیت این باشگاه چه خواهد شد.