مشکلات مالی روی روند استقلال تاثیرگذاشته است

رضا کرملاچعب ، درخصوص بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر بعد برد در جام حذفی مقابل ملوان، تیم از نظر روحی و روانی شایط خوبی دارد و برای شکست سیاه‌جامگان آماده می‌شویم. سه امتیاز این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است تا بتوانیم اوضاع خودمان را در جدول بهبود ببخشیم. این بازی هم برای ما هم برای سیاه‌جامگان یک بازی شش امتیازی است.

وی ادامه داد: به هرحال کادرفنی سیاه‌جامگان عوض شده و در این یکی، دو بازی اخیر به خصوص مقابل صنعت نفت آبادان هم عملکرد بدی نداشتند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند، چون وضعیت آنها مشخص نیست اما باید از این وضعیت بهره برده و برنده سه امتیاز این مسابقه باشیم. متاسفانه در بازی‌های اخیر خوب بودیم اما با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. در جام حذفی عملکردمان خوب بوده که سعی می‌کنیم تا فینال و کسب قهرمانی پیش برویم.

مهاجم استقلال در مورد وضعیت مالی این تیم و آیا با این شرایط استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ ماندنی شود، گفت: صددرصد، تمام تلاش‌مان را در لیگ می‌کنیم تا از این وضعیت خارج شویم و در جام‌حذفی هم تمام فکر و ذکرمان رفتن تا مراحل پایانی است. با این وضعیتی که داریم، همه طرفداران استقلال خوزستان به این فکر می‌کنند که تیم در لیگ برتر بماند اما به تیم‌مان ایمان و اعتقاد داریم و تلاش می‌کنیم تا در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

وی گفت: متاسفانه مشکلات مالی که هنوز هست اما امیدواریم حل شود و بتوانند شرایط مالی بهتری برای تیم ایجاد کنند و تیم هم نتیجه بگیرد. مشکلات مالی روی روند تیم ما تاثیر گذاشته، چون وقتی بازیکن پول نگرفته، نمی‌تواند تمرکز کند و کار خودش را در زمین انجام دهد.