مسلمان به قطر می رود؟

بازیکنی که توسط برانکو در پرسپولیس احیا شد و لقب مهندس گرفت، حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و شاهد هنرنمایی بشار رسن عراقی در میانه میدان است. نیمکت‌نشینی اتفاق جدیدی برای شماره ۷۷ است. او در زمان پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس در پست‌های وینگر چپ و راست هم بازی کرد اما هرگز نیمکت‌نشین نشد.

حالا چه اتفاقی افتاده است؟ آیا بشار رسن کارآمدتر از مسلمان و سروش رفیعی است؟

جوابش را باید از برانکو پرسید. مردی که ظاهر خونسرد و آرامی دارد ولی اعتراض و رفتارهای حاشیه‌ای بازیکنانش را برنمی‌تابد. ظاهراً مرد کروات هنوز نتوانسته شوت کردن بطری آب کنار نیمکت آن هم پس از تعویض در بازی با الاهلی توسط محسن مسلمان را بپذیرد. این در حالی است که رابطه این دو همواره مطلوب و دوستانه بود اما مدتی است این رابطه به سردی گراییده است. با وجود نیمکت‌نشینی محسن مسلمان شنیدیم این هافبک تکنیکی به رابطه درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با یک پیشنهاد خوب از قطر مواجه شده است. پیشنهادی که از لحاظ مالی می‌تواند به سود شماره ۷۷ باشد و به نظر نمی‌رسد برانکو هم با آن مخالفت کند. شاید باشگاه به این راحتی رضایتنامه محسن مسلمان را صادر نکند اما او که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی لیگ ستارگان قطر شود.

لیگ ستارگان قطر به اندازه پرسپولیس شهرت و محبوبیت ندارد اما از نظر مالی برای بازیکنان ایرانی بسیار خوب است و محسن مسلمان هم این موضوع را می‌داند.

از سوی دیگر مسلمان بازیکنی نیست که بتواند نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را تحمل کند. او از ۱۶ سالگی در لیگ برتر توپ زده و حالا پس از سال‌ها تلاش، تمرین و ممارست به این جایگاه رسیده است.

به دلایلی مسلمان امیدی برای دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2018 روسیه ندارد و اگر قرار باشد در پرسپولیس هم نیمکت‌نشین شود، همان بهتر که به قطر برود. شما به جای محسن مسلمان باشید، قید رقم سنگین قطری‌ها را می‌زنید و ذخیره بشار رسن می‌شوید؟!

راستی شنیدیم برانکو هم خیلی مشکلی با این جدایی ندارد!