پشت پرده استعفای طاهری چیست؟

علی اکبر طاهری چند روز قبل از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفاء کرد و پس از آن راهی عتبات عالیات شد و در این بین وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد برای پنجمین بار با استعفای طاهری مخالفت می‌کند و او باید به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه دهد.

داستان جدایی طاهری از پرسپولیس اگر چه برخی از هواداران را دچار اضطراب از باب بلاتکلیفی پرسپولیس کرد، اما در داخل باشگاه پرسپولیس اتفاقات طور دیگری رقم خورد.

برخی‌ها در روز‌های اخیر زمزمه‌هایی را برای حضور یک فرد شناخته شده به جای طاهری سر زبان‌ها انداخته اند و دیدار بازیکنان با این فرد هم شائبه‌های زیادی برای احتمال جایگزینی او بوجود آورده است.

این فرد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد کسی نیست جز حسین هدایتی که این روز‌ها به بازیکنان پرسپولیس نزدیک شده است و در دیدار چندی قبل او با بازیکنان و پُست‌ها مشترک پس از این دیدار معمای مدیرعاملی پرسپولیس را پیچیده‌تر می‌کند.

از سوی دیگر اخطار سازمان بازرسی کل کشور در مورد ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها به نوعی طاهری را مجاب کرده است که قبل از برکناری توسط حکم دولتی سازکان بازرسی به نوعی پیشدستی کند و خودش استعفاء دهد.

مسعود سلطانی فر با استعفای طاهری موافق نیست، اما این بار احتمالا قانون در ورزش برای همه یکسان است و سال ۹۶ سازمان بازرسی عزم خود را برای برکناری بازنشسته‌ها جزم کرده است و تغییرات زیادی را در فدراسیون‌های ورزشی شاهد خواهیم بود.