مشخص شدن شرط ادامه کار طاهری

علی‌اکبر طاهری قبل از سفرش به کربلا برای پنجمین بار از سمت خود نزد وزیر ورزش استعفا داد و این در حالی است که نزدیکان او اعتقاد دارند طاهری قطعا به کارش ادامه خواهد داد.

حقیقت ماجرا این است که وزیر ورزش به یک شرط حاضر خواهد شد استعفای طاهری را رد کرده و اجازه دهد او به کارش ادامه دهد. در واقع اگر طاهری قبول کند با اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس همکاری کند آن وقت وزیر از ماندنش حمایت می‌کند در غیر این صورت او خیلی راحت با استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و فرد دیگری را به عنوان جایگزین وی انتخاب خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس از اسپانسر پیشین خود 20 میلیارد طلبکار است و آنها هم در صورتی این پول را به پرسپولیس می‌دهند که همکاری‌شان ادامه پیدا کند. این در شرایطی است که طاهری برای این فصل با اسپانسر دیگر همکاری خود را آغاز کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تسویه با طلبکاران خود به آنها چک داده‌اند که تاریخ آن در یکی دو هفته آینده است. اسپانسر پیشین این باشگاه به وزارت ورزش قول داده این چک‌ها را نقد خواهد کرد. با این تفاسیر طاهری چاره‌ای ندارد جز اینکه با اسپانسر پیشین باشگاهش همکاری کند در غیر این صورت مدیریتش در این باشگاه به پایان خواهد رسید.