هافبک پرسپولیس بر سر دو راهی

هنوز تکلیف احمد نوراللهی برای بازی در پرسپولیس مشخص نیست. او مدارکی داشت که می‌توانست با ارائه آن کسر از خدمت گرفته و دوران خدمت سربازی خود را کاهش دهد. وقتی با تراکتوری‌ها تسویه حساب کرد و به تهران برگشت تا برای پرسپولیس بازی کند، خیالش راحت بود که مشکلش به صورت کامل حل شده اما این تازه اول ماجرا بود.

نوراللهی به خاطر آنکه دوران آموزشی خدمت سربازی خود را پشت ‌سر نگذاشته، وضعیت درست و حسابی ندارد و سازمان نظام وظیفه، بازی کردن این بازیکن و صدور کارت بازی برای نوراللهی را منوط به گذراندن دوران آموزشی کرده است. این بازیکن نیز باید این دوران را بگذراند اما نوراللهی به نزدیکانش گفته چرا وقتی سرباز تراکتور بود، این دوره برایش گذرانده نشد و اصلاً از اول هم قرار نبود به سربازی برود اما حالا که به تمرینات پرسپولیس اضافه شده، به او می‌گویند باید دوره آموزشی را پشت‌ سر بگذارد. از سوی دیگر، اگر نوراللهی به دوره آموزشی برود، بعد از ماجرای کارت‌های جعلی سربازی، به اولین بازیکنی بدل خواهد شد که این دوره را پس از دوران خدمتش در باشگاه تراکتورسازی و سایر باشگاه‌هایی که مجوز جذب سرباز دارند، می‌گذراند.

در این شرایط، شایعه شده امکان دارد احمد به تراکتورسازی برگردد و به خدمت سربازی برود. البته قرارداد رسمی این بازیکن با سرخپوشان در سازمان لیگ منعقد شده و بعید است چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد اما تا زمانی که تکلیف نهایی نوراللهی روشن نشود باز هم از این دست شایعات می‌شنویم. بد نیست بدانید امید عالیشاه نیز به دنبال آن بود تا با گرفتن کسر از خدمت، از تراکتورسازی جدا شود اما در نهایت در این باشگاه ماندنی شد و از نیم‌فصل دوم تا پایان لیگ هفدهم برای سرخپوشان غرب کشور بازی می‌کند اما وضعیت نوراللهی هر روز پیچیده‌تر می‌شود.