AFC درباره دعوای ایران وعربستان فردا تصمیم می گیرد

در پی ادامه‌دار شدن مشکلات سیاسی بین نمایندگان کشورهای ایران، امارات، قطر و عربستان و منع بازی بین تیم‌ها ( ایران – عربستان، قطر – عربستان، امارات – قطر و ایران – امارات)، کمیته مسابقات AFC قرار است فردا ( سه شنبه ) تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ کند.

با توجه به اینکه برگزاری مسابقات در کشورهای ثالث باعث ریزش تماشاچی، مشکلات برگزاری و هماهنگی، کاهش درآمدها و... شده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا فردا ( سه شنبه ) در این باره حکم نهایی را صادر کند.

البته سعودی‌ها در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) نوشتند، تاکید کردند در خاک ایران به میدان نمی‌روند و باید بازی‌های نماینده‌های این کشور با ایران در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار شود که فصل گذشته همین اتفاق رخ داد و بازی ها در امارات، قطر و عمان انجام  شد اما کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که 2 روز پیش نشستی را برگزار کرد، به سود ایران و قطر رای داد و تاکید کرد که دیگر بازی در زمین بی طرف برگزار نخواهد شد.

البته طبق اعلام رسانه های عربی، قرار است کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست شیخ سلمان روز سه شنبه تشکیل جلسه دهد و نظر نهایی خود را در این باره اعلام کند.