برخی پیشنهادات را نمی توان رد کرد

افت آمار گلزنی رئال در این فصل و به خصوص جدایی موراتا سبب شده تا رئال سخت به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 درجه یک باشد و چه گزینه ای بهتر از ایکاردی که در حال حاضر با زدن 15 گل در 14 بازی، مدعی بزرگ تصاحب کفش طلای اروپا محسوب می شود.

واندا نارا، همسر ایکاردی و مدیر برنامه های او در مورد پیشنهاد رسیده برای این مهاجم ارزشمند به کوریره دلو اسپورت گفت:« مائورو مهاجم بزرگ و مهمی است و یکی از بهترین  شماره 9 های کنونی دنیا و طبیعی است که باشگاه هایی چون رئال، بایرن، چلسی و... به دنبال او باشند. هم اینتر و هم مائورو باید به این خاطر احساس غرور کنند. 

تماس مدیران رئال؟ ترجیح می دهم نگویم که اخیر چه باشگاهی با من تماس گرفته است. تا زمانی که مائورو در اینتر خوشحال است، ترجیح  در این است که فقط من در مورد آینده اش حرف  بزنم. مدیران اینتر می دانند که مائورو پیشنهاداتی را رد کرده است که هر بازیکنی رد نمی کند و قلب او آبی و سیاه است. باید بگویم که پیشنهادات رسیده برای او خیلی بیشتر از حدی است که تصورش را می کنید.

آینده؟ حدس زدنش مشکل است چون در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. در این مورد باشگاه حرف نهایی را می زند ولی برخی پیشنهادات را واقعا نمی توان رد کرد.»