تاج: برای موفقیت تیم ملی باید همفکری کنیم

صبح امروز جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال به ریاست سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت کشور، صدا و سیما و برخی ارگان های دیگر برگزار شد.

مهدی تاج در پایان این جلسه گفت:‌ از وزارت ورزش و شخص وزیر بابت اولویت دادن به تیم های ملی فوتبال و حمایتشان تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال افزود: برای موفقیت در جام جهانی همه باید همفکری کنیم. این تیم متعلق به فدراسیون فوتبال نیست بلکه به یک کشور و ملت تعلق دارد. به همین دلیل این موضوع به صورت ملی دیده شده و همه دستگاه های اجرایی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال وارد گود شده اند و برای برنامه ریزی در این خصوص همفکری انجام شد. امیدواریم منابع مورد نظر هم به زودی تامین تا برنامه های سرمربی تیم ملی اجرایی شود.

تاج افزود: همچنین در این نشست در مورد بلیت فروشی و اعزام افراد مختلف به جام جهانی و همکاری با آژانس ها تصمیماتی اتخاذ و بنا شد بر اساس آن در آینده جلسه ای بین فدراسیون فوتبال، سازمان گردشگری و وزارت ورزش برگزار شود تا موارد نهایی در این خصوص تصویب شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی توسط کمیته ملی المپیک گفت: دوره ای که صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش بود اتفاقات بسیار خوبی افتاد و من این انتخاب را بسیار مثبت می دانم و از آن حمایت می کنم.