از جایگاه پیکان در نیم فصل نخست رضایت داریم

محمدرضا طهماسبی ، درباره جدایی بختیار رحمانی از تیم فوتبال پیکان تهران بیان کرد: بختیار تمایل داشت از پیکان جدا شود و ما هم دوست داریم بازیکن هر جایی که می خواهد بازی کند. به هر حال او با پیکان به اردوی کیش نیامد. آسیب دیدگی در روحیه رحمانی تاثیر زیادی گذاشت و او در نهایت بدون اینکه مشکل خاصی با تیم پیکان داشته باشد ترجیح داد از تیم ما جدا شود.

او ادامه داد: جدایی از پیکان تصمیم شخصی رحمانی بوده و نمی توانیم با اجبار او را نگه داریم چراکه باید دل بازیکن با تیم باشد. رحمانی از لحاظ فنی و اخلاقی به پیکان کمک کرد و کاملا از او راضی بودیم اما به هر حال باید به تصمیمش احترام بگذاریم.

سرپرست تیم پیکان تهران درباره جایگزین بختیار رحمانی تصریح کرد: دنبال جذب بازیکن لیگ برتری و خارجی به جای رحمانی هستیم و باید ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می رود.

به دلیل آسیب دیدگی برخی نفرات مان در چند بازی آخر نتوانستیم در حد لیاقت پیکان ظاهر شویم

طهماسبی درباره وضعیت تیم پیکان در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: هرچند نیم فصل اول را خوب شروع نکردیم اما پس از چند بازی تیممان شکل خوبی پیدا کرد و نتایج بسیار خوبی هم کسب کردیم. بازیکنان پیکان زحمت زیادی کشیدند اما در چند بازی آخر نیم‌فصل به دلیل آسیب دیدگی برخی نفرات نتوانستیم در حد آنچه که لیاقت و شخصیت مجموعه و بازیکنان پیکان بود دست یابیم.

از جایگاه پیکان در نیم فصل نخست رضایت داریم

او ادامه داد: امیدوار هستیم در نیم فصل دوم با رفع نقاط ضعف نتایج بهتری نسبت به دور رفت کسب کنیم. البته در کل از جایگاه پیکان رضایت داریم.

طهماسبی درباره ارزیابی اش از کیفیت نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: کیفیت لیگ در نیم فصل نخست در مجموع خوب بود و فکر می کنم امسال هیچ تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد که بگوییم تیم ها امسال راحت به پیروزی می رسند. همانگونه که دیدید پیکان با وجود قرار گرفتن در جمع تیم های بالای جدول از استقلال خوزستان قعرنشین شکست خورد که این امر نشان می دهد این تیم با وجود قرار گرفتن در رتبه ای نامناسب از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد. فوتبال جذابی را در لیگ برتر شاهد هستیم و‌ نمی توانیم بگوییم کدام تیم ضعیف و کدام تیم از پیش برنده است.

باید به داوران جوان لیگ زمان دهیم

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران درمورد داوری های نیم فصل نخست بیان کرد: همیشه اعتقاد داشته ام با توجه به اینکه داور باید در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد قضاوت فوتبال جزء سخت ترین کارهای دنیا است. متاسفانه داوران ایرانی حقوق و مزایای خوبی ندارند و تنها به دلیل عشق به قضاوت این کار را انجام می دهند. درباره داوری نمی توان زیاد صحبت کرد. داوران جوان و باکیفیتی به لیگ ایران اضافه شده اند و تا رسیدن به پختگی نیاز به زمان دارند. شاید بسیاری از تیم های لیگ از اشتباهات داوری آسیب دیده اند اما تا زمانیکه داوران جوانمان تجربه کسب نکنند نبایست آن ها را تحت فشار بیش از حد قرار دهیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امیدوارم داوری ها در نیم فصل دوم بهتر شود. در کل اظهارنظر درباره قضاوت داوران دشوار است چراکه او باید در یک لحظه تصمیم بگیرد درحالی که شاید با ۲۰ بار بررسی همان صحنه نتوان درباره آن تصمیم قاطعی گرفت. با این وجود اعتقاد دارم داوران باتجربه عملکرد بهتری در رقابت های نیم فصل داشتند‌