تارتار: نبرد با پدر زن جذاب است!

مهدی تارتار در مورد اردوی یک هفته ای تیمش در تهران به خبرنگار ما گفت: بعد از اتمام نیم فصل اول چند روزی را به بازیکنان مان استراحت دادیم و از یکشنبه گذشته اردویی را در تهران برگزار کردیم. تهران را به دلیل دسترسی به تیم های خوب برای برگزاری بازی تدارکاتی انتخاب کردیم. یک اردوی خوب را در این یک هفته داشتیم و به مرور برنامه های تاکتیکی مان پرداختیم.

وی افزود: امروز با سایپا دیدار کردیم و به تساوی بدون گل رسیدیم. البته نتیجه بازی اصلا اهمیتی نداشت و بیشتر به دنبال حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه بود. فردا هم به مصاف نفت تهران خواهیم تا بازیکنانی که امروز فرصت بازی نداشتند، به میدان بروند.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد شایعه جدایی برخی بازیکنانش گفت: بچه های ما در نیم فصل اول آنقدر خوب بازی کردند که حالا هرکدامشان چند خواهان دارند. اما به هیچ عنوان اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را ندادم؛ چون در ادامه رقابت ها به تک تک آنها نیاز داریم. البته شاید یکی دو بازیکن جذب کنیم که هنوز قطعی نشده، چون آنها با تیم هایشان قرارداد دارند و ما هم می خواهم در چارچوب قانون و اخلاق حرفه ای پیش برویم.

وی ادامه داد: البته اگر موفق به جذب بازیکن هم نشویم خیلی مهم نیست. با همین بازیکنانی که در اختیار داریم، می توانیم موفقیت هایمان را تکرار کنیم و بازهم در کورس باشیم. البته ما چند بازیکن مصدوم داریم که قطعا به بازی اول خواهند رسید تا با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

تارتار در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما تنها سه هفته بد داشتیم. البته دو هفته را به پست دو تیم خیلی خوب خوردیم و یک هفته هم که ناقص بودیم. مقابل فولاد و پرسپولیس بازی خیلی خوبی داشتیم؛ ولی آنها تیم های با کیفیتی بودند. در بازی با نفت تهران نیز بسیاری از بازیکنان کلیدی مان را در اختیار نداشتیم. اما در مجموع روند نتیجه گیری مان عالی بود و توانستیم به همه اثبات کنیم بچه های ما تشنه موفقیت و دیده شدن هستند.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد دیدار اول تیمش با گسترش فولاد گفت: ما این تیم را در دور رفت 4 بر یک در تبریز بردیم؛ ولی شما بهتر از من می دانید که شرایط تغییر کرده است. آنها تیم یک دستی شده اند و در هفته های اخیر با بردهای خوبی که کسب کرده اند، توانسته اند روند خوبی را در پیش بگیرند.

وی با اشاره به سوابق رویارویی اش با فیروز کریمی نیز گفت: من دو بار با آقا فیروز بازی مستقیم داشته ام. یک بار که من در صبا بودم و ایشان هم در ملوان، به تساوی یک بر یک دست یافتیم. در لیگ یک هم ایشان با اکسین البرز ما را در بوشهر 2 بر صفر بردند و رفتند.

تارتار در مورد اینکه کریمی هر دو شاگردش را در خانه خودشان شکست داده، گفت: بهرحال رویارویی با آقا فیروز همیشه جذاب است؛ ولی من به دنبال این هستم که ثابت کنم از همه شاگردان آقا فیروز بهتر بوده ام. من زندگی ورزشی ام را مدیون ایشان هستم و همیشه از صمیم قلب ایشان را دوست داشته ام.

وی افزود: دامنه این رقابت هیچگاه به فضای خانواده نمی کشد و ما همیشه رفتار محترمانه ای با هم داریم. در این سالها که اصلا به واسطه مشغله کاری خیلی کم همدیگر را دیده ایم؛ ولی آقا فیروز همیشه دوست داشتنی هستند.