امید عالیشاه از تقابل با پرسپولیس می گوید

امید عالیشاه  در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان از هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم اما با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی که به جمع تیم اضافه شدند، زمان لازم بود تا چند هفته‌ای سپری شود و بازیکنان فعلی با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: ما توانستیم به خوبی تاکتیک مدنظر کادرفنی را در داخل زمین پیاده کنیم، البته موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم اما برای ما کسب 3 امتیاز مهم بود که خدا را شاکریم که توانستیم 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: متاسفانه بعد از اتفاق بدی که برای تیم رخ داد، من و احمد نوراللهی تحت فشار زیادی بودیم و خیلی سخت‌های زیادی را متحمل شدیم. اما خدا را شاکرم که بعد از مدت‌ها وقفه برای حضور در بازی رسمی، توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

عالیشاه در خصوص وضعیت احمد نوراللهی گفت: خوشبختانه توانستم به مسابقات رسمی برگردم و در حال حاضر برای تیم تراکتورسازی بازی می‌کنم اما متاسفانه وضعیت احمد نوراللهی چندان مناسب نیست. امیدوارم مسئولان به او کمک کنند و مشکلش را حل کنند، چون واقعا آسیب زیادی دیده است، به نظرم چنین اتفاقاتی به سرمایه‌های این کشور لطمه وارد می‌کند.

وی در خصوص شرایط تیمش در نیم فصل دوم لیگ عنوان کرد: 2 پنجره محروم بودن از فعالیت در نقل‌وانتقالات می‌تواند به هر تیمی ضربه بزرگی بزند و این موضوع تراکتورسازی را خیلی اذیت کرد، حتی جدی‌ترین آسیب را ما دیدیم. اما مطمئنم رفته به رفته شرایط خیلی بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما هفته بعد باید مقابل پرسپولیس در آزادی بازی کنیم، به هواداران این تیم ارادت خاصی دارم اما در زمین بازی برای موفقیت تیم فعلی‌ام تمام تلاشم را انجام می‌دهم.