انتظاری عجیب /بازیکنان در انتظار برانکو؛ برانکو در انتظار باشگاه

ماجرای مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس باعث شده تا باشگاه با درخواست برانکو ایوانکوویچ نظر مثبتی روی تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم داشته باشد. صادق محرمی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا از جمله بازیکنانی هستند که در پایان لیگ هفدهم قراردادشان با پرسپولیس خاتمه می‌یابد و با توجه به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات مذاکره برای تمدید در دستور کار مدیران آن قرار گرفته است.

در این راستا باشگاه به دنبال این است تا در اولین گام قرارداد برانکو ایوانکوویچ را تمدید کند. سرمربی کروات سرخپوشان که بارها از تمایل خود برای ادامه همکاری با این تیم خبر داده است اکنون به دنبال این است تا حساب خود را در ابتدا با باشگاه تسویه کرده و بعد از آن در خصوص تمدید با مدیران این روی میز مذاکره بنشیند. سرمربی کروات سرخپوشان که البته نسبت به محرومیت نقل و انتقالاتی تیمش نیز آگاهی کامل دارد به دنبال این است تا حداکثر نفرات فعلی را در تیم خود حفظ کرده تا بتواند به مسیر موفقیتی که در پیش گرفته‌اند ادامه دهند.

در سمت مقابل نیز بازیکنانی که قراردادشان در انتهای فصل به پایان می‌رسد به دنبال این هستند تا ابتدا تکلیف کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده مشخص شود و بعد از آن با باشگاه وارد مذاکره شوند. هرچند احتمال جدایی بازیکنی از این جمع با شرایط فعلی که باشگاه و هوادار نیازمند حمایت آنها هستند بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد، کم باشد اما آنها به دنبال این هستند تا مذاکرات مثبتی با باشگاه دنبال کرده و از این حیث متضرر نشوند.

در فصول گذشته نیز مدیران باشگاه موفق شده بودند در امر مذاکره با بازیکنان به نتایج مثبتی دست یابند و همین مساله اکنون پرسپولیس را در چهارمین فصل حضور برانکو ایوانکوویچ به تیمی باثبات و هماهنگ تبدیل کرده است.