بازیکنی که بازی نکرده 400 میلیون از استقلال گرفت!

باشگاه استقلال در روزهای گذشته با طلبکاران خود جلسات زیادی را برگزار کرد تا بتواند رضایت آنها را برای تسویه حساب بگیرد. برخی از طلبکاران نصف طلب خود را بخشیدند تا حداقل به بخشی از آن دست پیدا کنند. مجید غلام‌نژاد، فرزاد حاتمی، کیانوش رحمتی، میلاد میداودی، ایمان عالمی و ... از جمله افرادی بودند که با باشگاه به توافق مالی رسیده و قرار است در تاریخ مشخصی پول خود را بگیرند.

فرزاد حاتمی مهاجم فعلی تراکتورسازی مبلغ 180 میلیون تومان طلب داشت که نصف آن را بخشید. غلام‌نژاد اما ماجرای جالبی دارد. این بازیکن در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم به استقلال پیوست و قرار داد یک سال و نیمه امضا کرد. غلام‌نژاد پس از اینکه در لیست خروج قرار گرفت، تنها 30 میلیون تومان گرفته بود و مدیران وقت باشگاه بدون اینکه توافقی با این بازیکن کنند، به او رضایت‌نامه دادند.

غلام‌نژاد هم بعدها برای گرفتن طلب 800 میلیون تومانی خود به کمیته انضباطی شکایت کرد. در بحبوحه شکایت بازیکنان از باشگاه‌ها به AFC، غلام‌نژاد هم از استقلال شکایت کرد. در نهایت، پس از رایزنی‌های مختلف، مدیران باشگاه با بازیکن پیشین خود به توافق رسیدند تا او نصف طلبش را بخشیده و بقیه آن را در تاریخ تعیین شده بگیرد. در واقع غلام‌نژاد 400 میلیون تومان باید برای فصلی که برای استقلال بازی نکرده، پول بگیرد.

باشگاه استقلال همچنین طلب برخی از بازیکنان بانوان خود را نیز پرداخت کرد و قرار شده در روزهای آینده رایزنی‌ با دیگر طلبکاران ادامه داشته باشد.