قلعه‌نویی: می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتر ببریم

امیر قلعه‌نویی بعد از برتری تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت:من فکر می‌کنم امروز به اندازه کل سالهای مربیگری ام داد و فریاد زدم، این اولین بار بود سه برد پشت هم در این فصل داشتیم! واقعا از بچه‌های تیمم ممنونم که تلاش کردند. این بازی افسوسی دارد چون هم ممکن بود بازی مساوی شود و هم ممکن بود با اختلاف چند گل به سود ما تمام شود. ما در سه قدمی و سه به تک  گل نمی‌زنیم که این برای من سوال است.

وی افزود: ما می‌شد با گلهای بیشتری ببریم و شانس آوردیم توپ دقیقه 93 آنها گل نشد و این 3 امتیاز باعث شد بالای 15 امتیاز این هفته را ما بگیریم چون اکثر رقبای ما مساوی کردند. امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد و جا دارد از آذری و هیات مدیره تشکر کنم و اعتقاد دارم باید بهتر شوم. یک مربی بزرگ می‌گفت در برخی بازی ها ممکن است جریمه هم شویم و خدا را شکر می‌کنم 3 امتیاز بالای 10-15 امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در اواخر بازی عصبانی بود، گفت: من از بازیکنان خودمان ناراحت و عصبانی بودم و این موضوع هم دلیل داشت. دلیلش این است بازیکنی که هفته قبل خوب بوده به یکباره در یک هفته کلا عوض می‌شود. شما برای بازیکنان نمره‌ای در نظر می‌گیرد و وقتی به داخل زمین می‌رود به یکباره متوجه می‌شوید در حد و اندازه‌های آن نمره نیست. 

وی درخصوص اینکه آیا بازیکنان جدید تمیش هماهنگ شده‌اند یا خیر، گفت: همه تیم خوب بازی کردند ولی اکبر ایمانی با دو جلسه تمرین به تیم ما اضافه شد و هنوز هماهنگ نشده است، آن دو نفر دیگر به شرایط خوبی رسیده‌اند. 

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده برنامه‌ریزی برای حضور وی صورت گرفته است یا خیر، گفت: اصل موضوع این است که وقتی وارد یک تیم می‌شوید باید به فکر درب خروجی باشید، اصفهان جایی است که من از آن خاطرات بسیار خوبی دارم ولی امسال خیلی اذیت شدم. اتفاقات هم درون خانوادگی است که خیلی از شما آن را می‌دانید. ما الان یازده نفره بازی می‌کنیم ولی قبلا هشت نفره بازی می‌کردیم. اصلا باید ببینیم ما را می خواهند یا خیر.